2009-05-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
kan svara på en fråga åt dig som gäller för alla nationella och det är fussball bisst fussball politik bleibt politik

Kategory C, jag vet, men gäller det verkligen?
Citera
2009-05-21, 15:43
Medlem
LojtnantWerners avatar
Min erfarenhet säger mig att det stämmer, är ganska säker på att fotbollsfirmorna i sverige har ett internt avtal om att inte beblanda sig med politik precis som att dem inte ska använda knivar och annat, men det är klart att det finns dem som bryter mot det ibland
Citera
2009-05-21, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheQ85
Jag vet inte om detta är rätt tråd att fråga i, men jag gör ett försök.
Det är några frågor jag har funderat på ett tag. Det är fritt fram för vem som helst att svara på men frågorna riktar sig främst till de som är aktiva inom organisationen och ber om endast seriösa svar då jag seriöst vill veta hur "ni" som personer fungerar (OBS. ingen negativ betoning i påståendet.)

- Vet din familj om att du är aktiv? Och i så fall, vad tycker de om ditt engagemang? Är det någon som tagit avstånd från dig?

- (Vet att detta är en dum fråga, men dumma svar undanbedes) Vad gäller musik, är det "accepterat" att lyssna på annan musik än nationell musik? Vilken musik utöver den "vita" musiken lyssnar du på?

- Hur agerar du i situationer där du ensam blir överfallen/angripen på grund av dina åsikter? Springa eller fäkta?

- Till slut undrar jag, med tanke på att jag sett ett flertal av "er" i samband med fotbollsmatcher, hur du ställer dig till de utländska spelarna i ditt favoritlag. Finns det särskilda fotbollslag (svenska eller utländska) som är mer åt ert håll, som till exempel Lazio i Italien? Jag kan tänka mig att Roma är helt uteslutet. Jag vet att vissa fotbollslag (deras våldsfraktioner) i Sverige är opolitiska och där är personer från samtliga samhällsklasser med varierande nationellt ursprung och olika politiska åsikter samlade och "samarbetar". Hur ställer sig SMR eller du till detta?

Kan tyckas att det är väldigt fåniga frågor, men om man inte frågar får man aldrig veta. Vill även poängtera att jag är helt opolitisk och mina frågor ska inte ses som påhopp eller fördomar mot varken SMR eller AFA etc. Därför vill jag bara ha seriösa svar och inga påhopp!

Med vänliga hälsningar

TheQ

Ingen som tagit avstånd. Är gammal nog, med egen familj, barn osv, har egen vilja.

För närvarande plågas jag med alla sorters musik från dessa Astrid Lindgren filmer (pippi, emil osv). Tycker att nationell musik är ganska enformigt. Men visst endel går att lyssna på.

Att stå kvar och försvara sig kan resultera i ett fängelsestraff, vilket jag tyvär fått erfara. Nästa gång kanske man springer, beror väl på situationen som råder.

Vad gäller fotboll så skall inte sporten som sådan "ta över" engagemanget vad gäller kampen.
Citera
2009-05-21, 17:32
Bannlyst
Den där boken blev jag nyfiken på som de gjorde reklam för. Om kvinnorna inom rörelsen.
Citera
2009-05-21, 19:24
Medlem
gobbegroggs avatar
såg programmet nu.. morsan verkade rätt ostabil alltså. vet inte vad det var, men något jävla fel måste det ju varit.

ska söka på det där samtalet nu och höra hela.

hej hej
Citera
2009-05-22, 02:01
Medlem
vet inte om detta varit uppe innan, men vafan jobbar man som när man är Lund, Söderman, Öberg? Man jobbar inte på Soc eller Ica-kassan direkt... och även om smr tar skyhöga medlemsavgifter kan det ju inte föda 3 välgödda herrar
Citera
2009-05-22, 02:27
Medlem
Hej SMR.

Fråga ett.
Försvarar ni misshandeln av den unge moderaten som era aktivister utförde?

Fråga två:
Varför är ni emot invandring när era aktivister gör många gånger fler brott än invandrarna?

Må väl!
Citera
2009-05-22, 02:39
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank123
Hej SMR.

Fråga ett.
Försvarar ni misshandeln av den unge moderaten som era aktivister utförde?

Fråga två:
Varför är ni emot invandring när era aktivister gör många gånger fler brott än invandrarna?

Må väl!
Fråga 1 finns det väl svar på bara nån sida bakåt och fråga 2 är tramsig...
Citera
2009-05-22, 02:40
Medlem
En fråga till.

Kommentarsfunktionen på er sida har visat att ni har väldigt ointelligenta aktivister. Vilken roll kommer dessa få om ni får makten?

MVH
Frank
Citera
2009-05-22, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Fråga 1 finns det väl svar på bara nån sida bakåt och fråga 2 är tramsig...

Om fråga två är tramsig är SMR tramsiga. Sluta larva dig!
Citera
2009-05-22, 03:33
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Om fråga två är tramsig är SMR tramsiga. Sluta larva dig!
Om du nu tycker dom är larviga gå och lägg dig då och skriv inte i en tråd om dom. Annars är det du som är larvig

Men bara för skojs skull kan du ju visa en källa på att SMRs medlemmar begår fler brott än invandrare. OBS att dom slog ner en moderat bevisar inte det så du behöver inte påpeka de då invandrare slår ner folk dagligen i Sverige.

Citat:
En fråga till.

Kommentarsfunktionen på er sida har visat att ni har väldigt ointelligenta aktivister. Vilken roll kommer dessa få om ni får makten?

MVH
Frank
Du framstår som ett geni med alla dina frågor
Citera
2009-05-22, 10:44
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
En fråga till.

MVH
Frank

Hej Frank troligen kommer rollen för dessa aktivister att vara som sophämtare, gatsopare eller annat skämt åsido så finns det ingen plan i nuläget för hur dem skulle ta makten. och med tanke på hur dem behandlar andra nationella så är chansen stor att övriga nationella bekämpar dem med vapen i hand när dem väl tagit makten eftersom dem har visat vara dem värsta tyrannerna som rörelsen har idag. Kan du se det framför dig en regering som är helt oemottaglig mot kritik, inte följer lagen, utser folk till poster för att dem är schyssta kompisar och inte bra kämpar. sverige kommer ha en tid av absolut tyranni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in