2009-08-13, 21:22
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
Klart att resningsansökan kommer att gå igenom . Du ska nog få se att han snart är fri.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att det blir så.
Citera
2009-08-13, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Aldrig, kanske om det dyker upp något nytt... Men det kommer väl inte komma va?

Citat:
Roligt att personer som bl.a Efva är snabba med att ända åsikt när den verkliga GM* inte är så poppis bland Organisationen just nu. Inte tycker jag att det är vidare konstigt att just denna kampanj startas exakt vid detta tillfälle, när GM som sagt inte är vidare omtyckt, varför startades inte denna insamling direkt när Frost dömdes för ett brott han inte begått? Kan det vara för att skydda den riktiga förövaren när han fortfarande var omtyckt?
En sådan jädra dubbelmoral Motståndsrörelsen har, jag tycker verkligen synd om Frost, hoppas han kommer ut snart.

http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=42630&page=4

enligt denna kille/flicka på nordisk så kommer han förhoppnigsvisst ut snart!
Heja frost, en sann hjälte!
Citera
2009-08-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen.Orphan
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=42630&page=4

enligt denna kille/flicka på nordisk så kommer han förhoppnigsvisst ut snart!
Heja frost, en sann hjälte!

Och enligt en annan tjej på nordisk så offrade smr Frost för att "den riktige" gärningsmannen var populärare inom rörelsen. Nu när han sjunkit i popularitet så drog man passande igång den här kampanjen.
Citera
2009-08-13, 21:36
Medlem
whus avatar
Så SMR ska alltså gola ner den riktiga gärningsmannen? Tvi för golare, inte ens vatten värda
Citera
2009-08-13, 22:03
Bannlyst
Citat:
Aldrig, kanske om det dyker upp något nytt... Men det kommer väl inte komma va?

Klart att det kommer att gå igenom. Den som väntar på något gott kan vänta ett tag till...
Citera
2009-08-13, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Och enligt en annan tjej på nordisk så offrade smr Frost för att "den riktige" gärningsmannen var populärare inom rörelsen. Nu när han sjunkit i popularitet så drog man passande igång den här kampanjen.

Men som sagt, det finns så otroligt mycket sopskallar som inte kan tänka så långt näsan räcker, och inte i skrift heller..
Citera
2009-08-13, 22:12
Medlem
Citat:
Klart att det kommer att gå igenom. Den som väntar på något gott kan vänta ett tag till...

Vi har hört smrare bedyra sin oskuld här förut. Det var Jotun som absolut inte hade spöat en tjej och slitit av henne kläderna. Det var inte heller Micke och kvinnomisshandlaren Jeff som sprang runt och vifta med kniv. Ändå blev dom dömda för detta. Ni verkar få fullt upp med kampanjer framöver så många av era medlemmar som oskyldigt sitter dömda.
Citera
2009-08-13, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Vi har hört smrare bedyra sin oskuld här förut. Det var Jotun som absolut inte hade spöat en tjej och slitit av henne kläderna. Det var inte heller Micke och kvinnomisshandlaren Jeff som sprang runt och vifta med kniv. Ändå blev dom dömda för detta. Ni verkar få fullt upp med kampanjer framöver så många av era medlemmar som oskyldigt sitter dömda.

Men då är frågan. Har du några bevis att komma med?? Nej just d.. Ta och stäng truten.
Citera
2009-08-13, 22:29
Bannlyst
Citat:
Men då är frågan. Har du några bevis att komma med?? Nej just d.. Ta och stäng truten.

Nej det har han inte, röding jävel!
Jag tror på aktivisternas oskulld i alla tilfällen, jag hoppas att de kommer kampanjer även för de 3 nämnda aktivisterna i framtiden, kommer absolut att donera en slant.
Citera
2009-08-13, 22:37
Bannlyst
Citat:
Så SMR ska alltså gola ner den riktiga gärningsmannen? Tvi för golare, inte ens vatten värda

Ingen ska gola ned någon. Har du ens tänkt överhuvudtaget när du skrivit något om detta fall?
Citera
2009-08-13, 22:41
Medlem
whus avatar
Citat:
Ingen ska gola ned någon. Har du ens tänkt överhuvudtaget när du skrivit något om detta fall?

Jag bara undrar hur han ska släppas fri utan något nytt i fallet eller någon annan gärningsman?
Citera
2009-08-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ja det kan vara bra om du tänker slänga ur dig en massa dygna att då ha något att komma med! Ha ha ha ditt puckade fanskap.... Nej utan du kommer att gråta den dagen han blir fri när hans oskuld blir bevisad. Han är ingen våldpsykopat alls. Kan lova dig att med oss är det inga som helst fel på. Kan upplysa dig om att bröllopet där inne var fantastiskt bra.

Nej tyvärr han var ju inte det, så det var lite tråkigt.Men tack som frågar.

Vad är det för dynga jag sprider? Har Jotun inte blivit dömd för att ha dunkat en kvinnas huvud i marken och slitit av henne blus och bh samtidigt som han satt grensle över henne? Har Jeff inte blivit dömd för att ha slagit näsbenet av en förbipasserande kvinna? Blev inte Jeff och Micke dömda för att ha sprungit runt och viftat med kniv?

Eller vad är det jag hävdar som jag inte har bevis för? Huruvida Frost var idioten som höll i kniven eller inte har jag ingen aning om. Jag ligger inte vaken och grubblar heller.

Jag har polare som fått sitta och varit oskyldiga också, till och med fall där personen som dömdes för brottet inte ens befann sig i samma stad som brottet utfördes i. Att systemet inte är ofelbart är ingen nyhet. Däremot att ni som vill avskaffa rättssäkerhet och demokrati, sitter och lipar som små fjortonåriga rättshaverister. Det är inget annat än humor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in