Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
Ja det kan vara bra om du tänker slänga ur dig en massa dygna att då ha något att komma med! Ha ha ha ditt puckade fanskap.... Nej utan du kommer att gråta den dagen han blir fri när hans oskuld blir bevisad. Han är ingen våldpsykopat alls. Kan lova dig att med oss är det inga som helst fel på. Kan upplysa dig om att bröllopet där inne var fantastiskt bra.

Nej tyvärr han var ju inte det, så det var lite tråkigt.Men tack som frågar.

Vad är det för dynga jag sprider? Har Jotun inte blivit dömd för att ha dunkat en kvinnas huvud i marken och slitit av henne blus och bh samtidigt som han satt grensle över henne? Har Jeff inte blivit dömd för att ha slagit näsbenet av en förbipasserande kvinna? Blev inte Jeff och Micke dömda för att ha sprungit runt och viftat med kniv?
Eller vad är det jag hävdar som jag inte har bevis för? Huruvida Frost var idioten som höll i kniven eller inte har jag ingen aning om. Jag ligger inte vaken och grubblar heller.
Jag har polare som fått sitta och varit oskyldiga också, till och med fall där personen som dömdes för brottet inte ens befann sig i samma stad som brottet utfördes i. Att systemet inte är ofelbart är ingen nyhet. Däremot att ni som vill avskaffa rättssäkerhet och demokrati, sitter och lipar som små fjortonåriga rättshaverister. Det är inget annat än humor!