2008-01-19, 22:03
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Högerextremister störde på möte

D. Zachrisson:

Du som är aktiv i SMR:s Stockholmsavdelning, vet du något om detta? Hur kunde ni samla 30 personer bara för något så simpelt?
Appapp! För den där extra terroristiska klangen så kallar man avdelningarna för nästen.

Undrar för övrigt samma sak. Gick ni in bara för att stå där? Ni brukar ju inte ha några skrupler när det gäller våldsamma attacker på UV.
Citera
2008-01-19, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
Appapp! För den där extra terroristiska klangen så kallar man avdelningarna för nästen.

Ja, SMR är en starkt militant organisation som inte drar sig för att vandalisera och terrorisera de som motsätter sig deras agenda. De påminner litegrann om Scientologerna och andra vansinniga sekter i USA. Förhoppningsvis slutar det hela som det gjorde för David Koresh med hans Davidianer.
Citera
2008-01-20, 00:10
Medlem
Finns det något längdkrav i Svenska Moståndsrörelsen?
Citera
2008-01-20, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Finns det något längdkrav i Svenska Moståndsrörelsen?

Nej.
Citera
2008-01-21, 00:20
Medlem
otukts avatar
Varför klampa in och göra reklam för sin hackade hemsida?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=734587&rss=554
Citera
2008-01-21, 15:16
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Varför klampa in och göra reklam för sin hackade hemsida?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=734587&rss=554

Haha, eller hur.

De ska tydligen ha tagit lite fik och annat, säger folk jag har pratat med. För mig hade de små pojkarna gärna fått lyssna på lite föredrag. Det enda problemet jag ser i det är hur alla flaggor och sköldar skulle få plats
Citera
2008-01-22, 20:01
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
Varför går det inte att gå in på patriot.nu för?
Den har tydligen blivit hackad. De som gjorde det länkade först till en gayporrsida med svarta snubbar, men SMR verkar ha lagt ner hela skiten nu. Kan du fatta hur arga de blev?
Finns det nån screen cap på den porrhackade sidan? Kunde vara kul att se.
Sen undrar jag när den riktiga sajten kommer att vara uppe igen, jag vill gärna läsa.
Citera
2008-01-24, 17:25
Medlem
Shine_s avatar
Har en fråga till SMR!
Hur kan ni tillåta medlemmar med slaviskt ursprung?
Jag vet med stor säkerhet att en person i stockholms kampgrupp talar något slaviskt språk och även umgås med en vän alt. familjemedlem som även han talar serbiska lr dylikt.

Lika förvånande som det är att ni tar med en sån snubbe är det att han själv är med i SVENSKA motståndrörelsen
Kanske inte så oväntat ändå med tanke på den bisarra och idiotiska nationalismen som finns i balkanländerna...
Citera
2008-01-24, 17:31
Medlem
kenth44s avatar
På tal om det så var en av fanbärarna på folkets marsch jugge vilket skapade en del konflikter på nördisk.nu
Citera
2008-01-24, 17:46
Medlem
Shine_s avatar
lär väl vara samma snubbe vi snackar om då. Gick med SMR fana längre bak i folkets marsch. Ganska tanig, rakad.
Citera
2008-01-24, 18:01
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
lär väl vara samma snubbe vi snackar om då. Gick med SMR fana längre bak i folkets marsch. Ganska tanig, rakad.

Njää, hon var en av de "snygga" tjejorna som gick längst fram i tåget med strasseristerna. Kommentarer från serber jag berättat det för var väl ungefär likadana: "Hon är inte serb längre".

Jag har en fråga att ställa... Hur djup är spilttringen med strasseristerna nu för tiden? Och kan vi få se en bild på Klabbarpans anti-strasseristiska tavla, snälla snälla snälla?
Citera
2008-01-24, 18:27
Bannlyst
Värst vad lång tid det tar för Svenska motståndsrörelsen att uppdatera sin hemsida!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in