2008-12-30, 23:54
Medlem
ctheys avatar
Klarnar redan,
Blev en lite audiosurfing.
sen Guitar hero 4, Klarade Kent låten till 46% på expert .

Nu ska det spelas Mirrors edge, jag ska springa runt på stans tak och bygga upp min momentum.

vilken Turbulens det var att komma up i detta
Senast redigerad av cthey 2008-12-31 kl. 00:00.
Citera
2008-12-31, 00:33
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Klarnar redan,
Blev en lite audiosurfing.
sen Guitar hero 4, Klarade Kent låten till 46% på expert .

Nu ska det spelas Mirrors edge, jag ska springa runt på stans tak och bygga upp min momentum.

vilken Turbulens det var att komma up i detta

Personligen tycker jag det är lite halv-waste på bra knark att sitta framför en skärm hela ruset då bilden uppdateras så fort så hinner inte skallen förvränga bilderna något vidare..
Våga vara IRL för fan ^^
Citera
2008-12-31, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Personligen tycker jag det är lite halv-waste på bra knark att sitta framför en skärm hela ruset då bilden uppdateras så fort så hinner inte skallen förvränga bilderna något vidare..
Våga vara IRL för fan ^^

Håller med, speciellt på detta. Hallisarna blir ju som starkast när man kollar på något länge, därför finner jag inget större intresse av att kollapå musik (visualizations) på 2cb, utan kollar hellre på ett golv. Men blir ändå helt inne i skärmen och älskar att ha massa rutor uppe, känns så sjukt organiserat och bra gjort av microsoft (blev kär i vista under en 2cb-tripp! )
Citera
2008-12-31, 00:51
Medlem
ctheys avatar
förstår er.
Denna "trippen" kom lite väll oplanerat-
Ville bara testa för imorgon så ska kompisar komma och jag ska ta 2c-b och kolla på fyrverkerier på stan med dom.
1 till ska 2c-b:a, dom andra vet ej kanske röka lite.

så ville bara testa och see hur jag skulle reagera, ganska bra att jag gjorde för jag blev ganska påverkad av ca 10 mg nasalt.

Kändes som detta var "bara" väldigt färgglatt, någon annan som upplever något annat än "bara" färger?
Senast redigerad av cthey 2008-12-31 kl. 00:54.
Citera
2008-12-31, 01:05
Bannlyst
Citat:
förstår er.
Ville bara testa för imorgon så ska kompisar komma och jag ska ta 2c-b och kolla på fyrverkerier på stan med dom.

så ville bara testa och see hur jag skulle reagera, ganska bra att jag gjorde för jag blev ganska påverkad av ca 10 mg nasalt.

Kändes som detta var "bara" väldigt färgglatt, någon annan som upplever något annat än "bara" färger?

Vid högre doser så märker du av annat, men det är generellt väldigt lite mindfuck
Citera
2008-12-31, 01:35
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
förstår er.

Vid högre doser så börjar saker exempelvis morphas, andas, man ser mönster, man ser saker mer högupplöst, du ser musik o.s.v. var några av sakerna iaf. :P
Citera
2008-12-31, 14:49
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
och det där med jultider...jag fick ett vanligt kuvert som skickades måndag den 22 och kom hit till mig tisdag den 23...ett godjul kort från en polare...

Kan ju säga som såhär att det är inget konstigt att du fick ditt julkort den 23e om det skickades den 22e. För posten jobbade och delade ut paket sista dagen den 23e innan jul.

Så om ett paket exempelvis skickades den 23e (på tisdagen) så är det ingen brevbärare som skickar ut det förrän dem börjar jobba igen.. vilket var nu i måndags.
Citera
2009-01-03, 19:05
Medlem
För 5 dagar sen drog jag upp 15mg 2C-B i näsan, fick ett trevligt rus den kvällen

Men än idag har jag fortfarande traces (Alltså mycket tydligare än innan jag tog 2C-B't)
Jag vet inte om det är så att jag uppfattar dessa traces på näthinnan mera än innan eller om 2C-B't utlöste någonting så jag gör det, vad tror ni?
Citera
2009-01-03, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buckla
För 5 dagar sen drog jag upp 15mg 2C-B i näsan, fick ett trevligt rus den kvällen

Men än idag har jag fortfarande traces (Alltså mycket tydligare än innan jag tog 2C-B't)
Jag vet inte om det är så att jag uppfattar dessa traces på näthinnan mera än innan eller om 2C-B't utlöste någonting så jag gör det, vad tror ni?

Jag brukar se extra mycket floaters i ca 1-2 dagar efter en tripp, så jag tycker inte du behöver börja oroa dig ännu. Håll dig bara borta från droger ett tag till så borde din syn återgå till det normala
Citera
2009-01-05, 11:03
Medlem
MrFreds avatar
Fick min beställning i fredags. Jag och en kompis tog en varsin kapsel oralt. Inget hände på ca 1,5 timmar efter intag, förutom muskelspänningar och lite rastlöshet..sedan började tivolit. Galet häftigt..är det bara jag som tänker på zebror och tivoli när jag tänker tillbaka till hur jag kände under peaken?

Folk klagar på att det inte är något mindfuck, men jag måste säga att jag var helt borta under peaken. Visst hade man kontroll och en snetändning på detta var långt borta, men jag var tillräckligt borta i huvudet för att ha kul och fascineras över allt jag såg och alla mina tankebanor.

Ger 4,5/5..det saknas något, men vet inte riktigt vad..kanske lite mer hallisar?!
5/5 till "dagen-efter-känslan". Satt med lite huvudvärk annars helt cool.

Jag skulle gärna testa detta med antingen E eller Meph..det känns som att det kan bli en fantastisk blandning..men det kanske är farligt?!
Citera
2009-01-05, 11:12
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Fick min beställning i fredags. Jag och en kompis tog en varsin kapsel oralt. Inget hände på ca 1,5 timmar efter intag, förutom muskelspänningar och lite rastlöshet..sedan började tivolit. Galet häftigt..är det bara jag som tänker på zebror och tivoli när jag tänker tillbaka till hur jag kände under peaken?

Folk klagar på att det inte är något mindfuck, men jag måste säga att jag var helt borta under peaken. Visst hade man kontroll och en snetändning på detta var långt borta, men jag var tillräckligt borta i huvudet för att ha kul och fascineras över allt jag såg och alla mina tankebanor.

Ger 4,5/5..det saknas något, men vet inte riktigt vad..kanske lite mer hallisar?!
5/5 till "dagen-efter-känslan". Satt med lite huvudvärk annars helt cool.

Jag skulle gärna testa detta med antingen E eller Meph..det känns som att det kan bli en fantastisk blandning..men det kanske är farligt?!

Jodå, karuseller har även passerat mina ögon under 2C-B berusning.

Nexusflip (2C-B + MDMA) är fantastiskt och angående "farlighet" är det något som 2C-B's upptäckare och MDMA's styvfar, Alexander Shulgin, varmt rekommenderar. Prova gärna en kapsel 2-3h in på e-ruset.

Mefedron tycker jag personligen att man ska vara rätt försiktig med, den känns smutsig, men det är några här i tråden som testat kombinationen och gillat den.
Citera
2009-01-05, 11:30
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jodå, karuseller har även passerat mina ögon under 2C-B berusning.

Nexusflip (2C-B + MDMA) är fantastiskt och angående "farlighet" är det något som 2C-B's upptäckare och MDMA's styvfar, Alexander Shulgin, varmt rekommenderar. Prova gärna en kapsel 2-3h in på e-ruset.

Mefedron tycker jag personligen att man ska vara rätt försiktig med, den känns smutsig, men det är några här i tråden som testat kombinationen och gillat den.

Okej, ska försöka fixa lite mdma till nästa gång
Men eftersom jag har 2g meph hemma så vore det nice o testa skiten.

Ni som testat blanda meph och 2cb, kan ni berätta lite mer hur det kändes? Kändes det "farligt"? Hur var känslan? Berätta allt =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in