Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Fick min beställning i fredags. Jag och en kompis tog en varsin kapsel oralt. Inget hände på ca 1,5 timmar efter intag, förutom muskelspänningar och lite rastlöshet..sedan började tivolit. Galet häftigt..är det bara jag som tänker på zebror och tivoli när jag tänker tillbaka till hur jag kände under peaken?
Folk klagar på att det inte är något mindfuck, men jag måste säga att jag var helt borta under peaken. Visst hade man kontroll och en snetändning på detta var långt borta, men jag var tillräckligt borta i huvudet för att ha kul och fascineras över allt jag såg och alla mina tankebanor.
Ger 4,5/5..det saknas något, men vet inte riktigt vad..kanske lite mer hallisar?!
5/5 till "dagen-efter-känslan". Satt med lite huvudvärk annars helt cool.
Jag skulle gärna testa detta med antingen E eller Meph..det känns som att det kan bli en fantastisk blandning..men det kanske är farligt?!
Jodå, karuseller har även passerat mina ögon under 2C-B berusning.
Nexusflip (2C-B + MDMA) är fantastiskt och angående "farlighet" är det något som 2C-B's upptäckare och MDMA's styvfar, Alexander Shulgin, varmt rekommenderar. Prova gärna en kapsel 2-3h in på e-ruset.
Mefedron tycker jag personligen att man ska vara rätt försiktig med, den känns smutsig, men det är några här i tråden som testat kombinationen och gillat den.