2008-06-16, 16:04
Medlem
Jag upplever inte mycket tolerans alls på 2cb. inget i jämförelse med LSD etc iaf. Körde 60mg i fredags och 30 mg på lördagen och fick bra effekt.
Citera
2008-06-16, 16:49
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimusa
Jag upplever inte mycket tolerans alls på 2cb. inget i jämförelse med LSD etc iaf. Körde 60mg i fredags och 30 mg på lördagen och fick bra effekt.

afan.. måste vara olika från person till person då kanske?
Citera
2008-06-16, 21:20
Medlem
cpblommans avatar
Hmmm ok. Men man blir inte tolerant emot LSD va? 2CB är ju ingen tryptamin, vilket LSD är? Så det borde la vara chill att köra 2CB på fredagen, och LSD på lördagen?

Citera
2008-06-16, 22:12
Medlem
drgreens avatar
Prova så märker du så kan du meddela oss sen hur det gick
Citera
2008-06-17, 00:09
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimusa
Jag fick inte heller nån märkbar tolerans den helgen jag körde tåv kvällar i rad. Snarare tvärtom så det verkar ju vara ganska individuellt.
Citera
2008-06-17, 11:43
Medlem
lever den glade
Senast redigerad av banban 2008-06-17 kl. 11:48.
Citera
2008-06-17, 13:35
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banban
lever den glade

Men de va väll ett jävla tjat på den glade, skriv å fråga för fan eller du kan väl iallafall kolla en sida bakåt.
Citera
2008-06-26, 05:15
Medlem
Uj uj härlig tråd, tagit 2cb en gång för kanske 5 år sen. Då var det en kapsel jag bröt isär och snortade pulvret, trodde näsan skulle trilla av? Sved sjukt mycket i 15 minuter kanske. Men sen började de härliga

Någon som skrev att man kunde köpa i tyskland och kina.

Lust att pm:a sida?

EDIT:

Eller om någon är riktigt schysst och kan berätta vem "den glada" är eller vad för url det är?
Senast redigerad av boogeyman22 2008-06-26 kl. 05:32.
Citera
2008-06-26, 12:59
Medlem
Färgienhinks avatar
pms:a gärna till mig oxå!
Citera
2008-06-26, 13:34
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
Uj uj härlig tråd, tagit 2cb en gång för kanske 5 år sen. Då var det en kapsel jag bröt isär och snortade pulvret, trodde näsan skulle trilla av? Sved sjukt mycket i 15 minuter kanske. Men sen började de härliga

Haha ah fy fan. Satt och funderade noga och länge på om jag skulle dra en lina eller inte nån timme eller så efter 30mg oralt intag. Den slingra sig naturligtvis upp efter lite tvekande och det sved på rätt duktigt, men bara en liten stund. Och arsle vad det slog på snabbt och hårt. Det blev helt klart för mycket. Kunde inte ens hålla ögonen öppna pga alla sinnessjuka förvrängda intryck. Såg saker och ting suddigt och skarpt på samma gång samt att allt upplevdes gå väldigt snabbt. Katten for runt så kvickt att jag blev skraj.
Håller mig till magen i forts.
Citera
2008-06-26, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Haha ah fy fan. Satt och funderade noga och länge på om jag skulle dra en lina eller inte nån timme eller så efter 30mg oralt intag. Den slingra sig naturligtvis upp efter lite tvekande och det sved på rätt duktigt, men bara en liten stund. Och arsle vad det slog på snabbt och hårt. Det blev helt klart för mycket. Kunde inte ens hålla ögonen öppna pga alla sinnessjuka förvrängda intryck. Såg saker och ting suddigt och skarpt på samma gång samt att allt upplevdes gå väldigt snabbt. Katten for runt så kvickt att jag blev skraj.
Håller mig till magen i forts.
haha det där lät galet.

Hur är det med korstoleranser mellan 4-ho-met, 5-meo-mipt och 2c-b. Om jag tar 4-ho-met idag och imorgon 2c-b tror ni toleransen har ökat för 2c-b då?

Tänkte köra hårt nu i slutet på denna vecka tills början på nästa vecka.
Citera
2008-06-27, 06:38
Medlem
2 cb e nice... jag har kört 3 gånger 60mg, 30 i näsan och 30 oralt och blandat med röka fått kraftiga effekter gräset boostar effekten nått jävulskt! man blir så satans mindfuckad och hallisar till max! jag tycker inte att det är värt att köra 2cb utan att blanda in brajja! men tar aldrig mer i näsan då man mår så satans dåligt första stunden! om de blir en nästa gång så ska jag köra 90mg och superskunk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in