2010-02-01, 22:22
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparberg87
2C-B är en väldigt härlig drog måste jag säga, men inget mindfuck dock .. Men jag blir aldrig mättad på drogen, förra gången jag drog i mig så drog jag i mig 700mg (och jag ljuger verkligen inte, har bättre saker för mig), jag drog det i näsa och bomba. Fick dock en bodyload så fick pissa var 10 minut och fick ut nån droppe eller 2, vilket var jävligt drygt.. Andra kompisar fattar inte hur jag fick i mig så mkt, men det måste väll finnas fler som tagit större doser? Tyckte inte det var nåt speciellt.. Och har testat 2C-B förut, och kvaliteten var det verklingen inge fel på.

Eh, större doser? Jag skulle säga att >50mg är 'större' doser... Har själv aldrig tagit mer än ca 70mg, och det var rejält, och jag hade en hel del mindfuck.

Har aldrig tagit 2C-B kort efter användning av det, så jag har nog aldrig haft någon större tolerans att prata om.
Citera
2010-02-01, 23:37
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
2C-B är en väldigt härlig drog måste jag säga, men inget mindfuck dock .. Men jag blir aldrig mättad på drogen, förra gången jag drog i mig så drog jag i mig 700mg (och jag ljuger verkligen inte, har bättre saker för mig), jag drog det i näsa och bomba. Fick dock en bodyload så fick pissa var 10 minut och fick ut nån droppe eller 2, vilket var jävligt drygt.. Andra kompisar fattar inte hur jag fick i mig så mkt, men det måste väll finnas fler som tagit större doser? Tyckte inte det var nåt speciellt.. Och har testat 2C-B förut, och kvaliteten var det verklingen inge fel på.

Du äter alltså 2c-b till ett värde av ca 2 000: - per tripp och tror själv att du är benägen att över huvud taget röra på dig efter att ha dragit 700mg i snoken? Tur att du inte har anledning att ljuga trotsallt.
Citera
2010-02-02, 02:48
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:

Tänk att man skulle hitta dagens skratt i denna tråden

Det som står i det fetstilta: Hur kan du dra i dig 20 gånger normal dos och fortfarande vara besviken, men ändå tycka att det var bra kvalitet? Det skulle jämförelsevis vara som att dricka 200 öl och känna sig lite smålullig för att sedan konstatera att minsann var det drag i den här biran
Citera
2010-02-02, 03:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Tänk att man skulle hitta dagens skratt i denna tråden

Det som står i det fetstilta: Hur kan du dra i dig 20 gånger normal dos och fortfarande vara besviken, men ändå tycka att det var bra kvalitet? Det skulle jämförelsevis vara som att dricka 200 öl och känna sig lite smålullig för att sedan konstatera att minsann var det drag i den här biran

Det är för att kopparberg87 utan problem skjuter 1g rent heroin i venen, bänkar 500kg och dricker sig salongsberusad på en 70:is läkarsprit. Han är helt enkelt en riktig hårding.
There's a new sheriff in town!
Citera
2010-02-02, 03:42
Medlem
Kopparberg87s avatar
Räknade rejält fel, det var 245mg jag drog, fick kapslar med 35mg som jag drog 7st av, klaga inte på mitt räkne sätt, var rätt bränd redan då jag skrev det :P.. Och nej snoken ville jag inte dra många i, fan smärtan är ju hemsk, men tvinga i mig några då jag tycker att effekten slår på mkt bättre men med kortare topp eller vad man ska säga.. Var inte ensam om att ha beställt dom, och dom andra som var vana trippare höll sig till ungefär 90mg, så kvaliteten var det inge fel på, och även jag hade tagit det tidigare så tyckte att dom var som vanligt. Men kul att man fick igång diskussionen lite :P
Citera
2010-02-02, 09:34
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Räknade rejält fel, det var 245mg jag drog, fick kapslar med 35mg som jag drog 7st av, klaga inte på mitt räkne sätt, var rätt bränd redan då jag skrev det :P.. Och nej snoken ville jag inte dra många i, fan smärtan är ju hemsk, men tvinga i mig några då jag tycker att effekten slår på mkt bättre men med kortare topp eller vad man ska säga.. Var inte ensam om att ha beställt dom, och dom andra som var vana trippare höll sig till ungefär 90mg, så kvaliteten var det inge fel på, och även jag hade tagit det tidigare så tyckte att dom var som vanligt. Men kul att man fick igång diskussionen lite :P

Äter man 245mg och fortfarande förstår när man pissar och framförallt hur man gör det så är det definitivt något fel på kvaliteten. Jag har dödat egon med 25mg 2c-b och två lappar LSD, en kombination som inte är i närheten av dina 245mg. Jag kanske bara är oerfaren?
Citera
2010-02-02, 12:00
Medlem
Kopparberg87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Äter man 245mg och fortfarande förstår när man pissar och framförallt hur man gör det så är det definitivt något fel på kvaliteten. Jag har dödat egon med 25mg 2c-b och två lappar LSD, en kombination som inte är i närheten av dina 245mg. Jag kanske bara är oerfaren?

Ja det måste väll vara det, men allt visuellt funkade skitbra, men jag får aldrig mindfuck av dom, som jag får på lsd, men skulle gärna testa att kombinera dom 2

Hade kvar från samma beställning 3 stycken som jag tog i kombination med alkohol och kände mig mkt mer bränd då, än när jag tog 245mg. Jag kan ju inte påstå att jag inte var bränd på 245mg, men när jag tog så mkt så hade jag stora förväntingar också, och blev lite besviken.. Har tagit 2C-B i andra sammanhang och fått sköna trippar, men är nog mer ute efter DMT tripp eller liknande. Har inte tagit lsd på nåt år nu, men ska vid nästa möjliga tillfälle ta 5 lappar vid start, för att jag vill bli riktigt jäkla bränd
Citera
2010-02-02, 12:28
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Har inte tagit lsd på nåt år nu, men ska vid nästa möjliga tillfälle ta 5 lappar vid start, för att jag vill bli riktigt jäkla bränd

När du talar framstår du som lika vis som du är. Det är total idioti att ta hallucinogener för att "bli riktigt jäkla bränd", jag hoppas att du råkar ut för något som får dig att sluta underskatta droger om det du nu säger stämmer.
Citera
2010-02-02, 12:50
Medlem
Kopparberg87s avatar
Citat:
När du talar framstår du som lika vis som du är. Det är total idioti att ta hallucinogener för att "bli riktigt jäkla bränd", jag hoppas att du råkar ut för något som får dig att sluta underskatta droger om det du nu säger stämmer.

man upplever dom starkaste upplevelserna då tycker jag.. Ja hoppas på du
Citera
2010-02-02, 12:50
Medlem
tefatspupillers avatar
nån mer än jag som inte får svar av de glada?
Citera
2010-02-02, 12:51
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
man upplever dom starkaste upplevelserna då tycker jag.. Ja hoppas på du

Har du provat ett sånt där cannabis? Det ryktas om att det boostar rätt bra så man slipper äta dödliga doser.
Citera
2010-02-02, 12:58
Medlem
Kopparberg87s avatar
Citat:
Har du provat ett sånt där cannabis? Det ryktas om att det boostar rätt bra så man slipper äta dödliga doser.

Inte till 2C-B, men tog det och lustgas vid min första lsd tripp, tog 2 hofmann, mådde riktigt bra då Ute i skogen, vilket gjorde det hela ännu bättre Men måste väll ha haft oturen att få dålig 2C-B alla gånger, för första gången drog jag 90mg, och det tog bra, men jag får inte dom djupa tankarna och känslorna av 2C-B som ni verkar få..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in