2008-12-19, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fishermanbob
Får förhoppningsvis hem min 5 2C-B om några timmar om julposten inte sätter käppar i hjulet för den stackars brevbäraren.

Har tänkt att inta detta tillsammans med 3 kompisar

3 killar 70, 75, och 80kg 1 quinna på dryga 55kg.

Kan alla klippa en 30mg var oralt? Eller finns risken att det går lite hårdare åt den lilla tjejen som väger 20kg mindre?

Är snort bättre effekt än oralat? (tycker om att snorta, men verkar som om många spyr av detta, vilket förtar en del av ruset? Blir lite jobbigt ju)

Är det någon avtändning eller liknande som man kan ha på mephe, tjack eller kokain?

Verkar inte som om det är så mycket biverkningar av vad jag har läst här i tråden.

Vem vill ta på sig att göra en sådan där prominent jättebra guide som Qudish gjorde för mephedrone?

Förberedelser förutom att ha en schysst spellista?
'

MVH

Tror inte kroppsvikten har alltför stor betydelse, utan vissa är helt enkelt känsligare än andra.
En kapsel oralt borde räcka.
Ja, det ger mycket bättre effekt om man sniffar men det är verkligen inte behagligt, men för mig så släpper det efter ca en kvart eller efter att jag spytt. Tycker inte alls det är jobbigt att spy. Det bränner inte i halsen som det brukar göra när man vanligtvis spyr, och det är en sån liten mängd man spyr upp att det knappt känns. Faktum är att jag försöker spy för att det blir skönare efteråt.
Uppgången är kanska jobbig, man kan känna sig lite orolig och ångra vad man gett sig in i, och eftersom den blir mer utdragen när man tar det oralt så föredrar jag att snorta. Men det är en smaksak, och det enda sättet att ta reda på vad man föredrar är att testa båda metoderna
Citera
2008-12-19, 12:40
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Förberedelser förutom att ha en schysst spellista?

Jadu... godis, tuggimmin och en massa vatten (godaste som finns). Ha på tvn utan volym. Låg belysning, eftersom att man blir så jävla ljuskänslig. Ha telefoner på ljudlöst!

GL&HF
Citera
2008-12-19, 13:06
Medlem
Darthbongs avatar
Cola är också jäkligt gått när du tatt detta
Citera
2008-12-20, 19:37
Medlem
fishermanbobs avatar
Snabb fråga ska dra ut å kröka. Hinner ej läsa igenom.. Kass är jag

Alkohol + 2C-B är ingen fara va?
Citera
2008-12-20, 19:38
Medlem
Sandozs avatar
Citat:

Nej.
Citera
2008-12-20, 19:39
Medlem
Ödlans avatar
Citat:

Undvik det om du är nybörjare alternativt drick mindre mängder.
Citera
2008-12-21, 00:13
Medlem
Byxors avatar
Fan jag måste dricka mig full innan jag trippar på detta för att det ska få nämnvärd effekt. Har ju iofs inte testat nya glada batchen, men så har dt varit innan iaf.
Citera
2008-12-21, 07:39
Medlem
fishermanbobs avatar
JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA! Det var nog en av de bästa värsta kvällarna jag har haft i mitt 25-åriga liv.

Började kvällen med att klippa 3 rejäla groggar vodka, 2 koppar glögg och en öl. Innan det är dags för utestället fick jag ett enormt sug för att testa liiite lite grand för att få en försmak på hur det skulle kunna vara att klippa 30 mg.

Går in på toaletten och delar upp min tab (30 mg) i tre högar och tar den som ser minst ut.

Trodde det skulle svida jesus anåda, men det var mest lite irriterande för näsan skulle jag säga.

Tar 10 minuter innan jag totalt har tappat kontrollen på både tid och plats och vet inte vad som händer. Kul! Nu ska vi tydligen gå ut till krogen också.

Den häftigaste ljud- och ljusshowen jag någonsin har upplevt, och då var jag ändå på sensation white i november
Citera
2008-12-22, 18:11
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA! Det var nog en av de bästa värsta kvällarna jag har haft i mitt 25-åriga liv.

Började kvällen med att klippa 3 rejäla groggar vodka, 2 koppar glögg och en öl. Innan det är dags för utestället fick jag ett enormt sug för att testa liiite lite grand för att få en försmak på hur det skulle kunna vara att klippa 30 mg.

Går in på toaletten och delar upp min tab (30 mg) i tre högar och tar den som ser minst ut.

Trodde det skulle svida jesus anåda, men det var mest lite irriterande för näsan skulle jag säga.

Tar 10 minuter innan jag totalt har tappat kontrollen på både tid och plats och vet inte vad som händer. Kul! Nu ska vi tydligen gå ut till krogen också.

Den häftigaste ljud- och ljusshowen jag någonsin har upplevt, och då var jag ändå på sensation white i november

Då ska du prova slänga i dig hela kapseln (30mg) oralt istället
Eller varför inte ta 60

Jag föredrar att ta 2cb oralt men för det varar mkt längre då,
men det är väl individuellt vad man gillar
Citera
2008-12-22, 18:20
Bannlyst
Går 2C-B att få tag på genom hemsidor eller dylikt i dagsläget? Är relativt erfaren inom svamp, men förrutom det och HBW så har jag ej testat någon annan hallucinerande drog.

MVH
Citera
2008-12-22, 19:48
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Går 2C-B att få tag på genom hemsidor eller dylikt i dagsläget? Är relativt erfaren inom svamp, men förrutom det och HBW så har jag ej testat någon annan hallucinerande drog.

MVH

Det gör de säkert, men inte i sverige iallafall (vad jag vet), lite riskabelt.
Citera
2008-12-22, 20:47
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow

MVH
Det är narkotikaklassat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in