Citat:
Ursprungligen postat av fishermanbob
Får förhoppningsvis hem min 5 2C-B om några timmar om julposten inte sätter käppar i hjulet för den stackars brevbäraren.
Har tänkt att inta detta tillsammans med 3 kompisar
3 killar 70, 75, och 80kg 1 quinna på dryga 55kg.
Kan alla klippa en 30mg var oralt? Eller finns risken att det går lite hårdare åt den lilla tjejen som väger 20kg mindre?
Är snort bättre effekt än oralat? (tycker om att snorta, men verkar som om många spyr av detta, vilket förtar en del av ruset? Blir lite jobbigt ju)
Är det någon avtändning eller liknande som man kan ha på mephe, tjack eller kokain?
Verkar inte som om det är så mycket biverkningar av vad jag har läst här i tråden.
Vem vill ta på sig att göra en sådan där prominent jättebra guide som Qudish gjorde för mephedrone?
Förberedelser förutom att ha en schysst spellista?
'
MVH
Har tänkt att inta detta tillsammans med 3 kompisar
3 killar 70, 75, och 80kg 1 quinna på dryga 55kg.
Kan alla klippa en 30mg var oralt? Eller finns risken att det går lite hårdare åt den lilla tjejen som väger 20kg mindre?
Är snort bättre effekt än oralat? (tycker om att snorta, men verkar som om många spyr av detta, vilket förtar en del av ruset? Blir lite jobbigt ju)
Är det någon avtändning eller liknande som man kan ha på mephe, tjack eller kokain?
Verkar inte som om det är så mycket biverkningar av vad jag har läst här i tråden.
Vem vill ta på sig att göra en sådan där prominent jättebra guide som Qudish gjorde för mephedrone?
Förberedelser förutom att ha en schysst spellista?
'
MVH
Tror inte kroppsvikten har alltför stor betydelse, utan vissa är helt enkelt känsligare än andra.
En kapsel oralt borde räcka.
Ja, det ger mycket bättre effekt om man sniffar men det är verkligen inte behagligt, men för mig så släpper det efter ca en kvart eller efter att jag spytt. Tycker inte alls det är jobbigt att spy. Det bränner inte i halsen som det brukar göra när man vanligtvis spyr, och det är en sån liten mängd man spyr upp att det knappt känns. Faktum är att jag försöker spy för att det blir skönare efteråt.
Uppgången är kanska jobbig, man kan känna sig lite orolig och ångra vad man gett sig in i, och eftersom den blir mer utdragen när man tar det oralt så föredrar jag att snorta. Men det är en smaksak, och det enda sättet att ta reda på vad man föredrar är att testa båda metoderna