Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Jag har vetat om 2-cb i ganska många år nu men aldrig fått för mig att testa det. Är ett stort fan av psykadeliska droger såsom svamp och lsd samt 4-ho-met. Hur skiljer sig 2-cb från dessa? Är det något jag verkligen BÖR prova eller kan jag gott nöja mig med det andra arsenalet?
Jag tycker att du kan ge det en chans

.
Har själv kört svamp ganska många gånger och igår tog jag och två vänner varsin 30mg kapsel 2C-B. Min erfarenhet av första 2C-Btrippen var bra, lugnt och kontrollerat.
Det kändes som en mild svamptripp med endast glada tankar. Svagare känslor än på svamp dock. På svamp brukar allt man uppfattar ge så mäktiga känslor, vilket jag gillar.
En viss förvirring fanns ju under hela trippen, helt klart, dock inte lika förvirrat som på svamp. Det som var mest påtagligt var att man inte försvann i konstiga tankebanor då&då (som iaf jag gör på svamp).
Det visuella var inte så starkt som på en högre dos svamp. På svamp brukar det för mig ofta bli så att saker man ser på typ smetar ut sig och transformeras (svårt att beskriva, men ni som kört svamp vet nog vad jag menar). Iaf, på 2C-B var det man såg mer färgglatt och "skärpt", fortfarande mkt underhållande dock
Sammanfattningsvis om jag ska jämföra svamp med 2C-B skulle jag kunna säga att det är en mildare och lättsammare psykadelika än svamp helt enkelt.
2C-B var en mycket underhållande och bekväm drog och jag kommer definitivt trippa på det igen.
Nu vet jag ju inte hur trippigt det blir om man ökar dosen, men jag ser ju potential i det här pulvret, helt klart.
Peace out...