2009-05-08, 17:13
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkan
Ja, det är den bistra verklighet vi lever i. Inte en enda kran som vet vad fan man jiddrar om när man tar upp det heller

Märkte det för någon dag sedan, han hade ingen aning, trodde att det var något CS.
Citera
2009-05-08, 19:22
Medlem
EroC"s avatar
Nu droppas snart en kapsel 2C-B

Vad tror ni om att "leka" med lera bland annat, kanske kan vara kul, i goda vänners lag.

Vad ska man annars göra under kvällen? Antar att det visar sig, men några tips?
Citera
2009-05-08, 20:04
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EroC"
Nu droppas snart en kapsel 2C-B

Vad tror ni om att "leka" med lera bland annat, kanske kan vara kul, i goda vänners lag.

Vad ska man annars göra under kvällen? Antar att det visar sig, men några tips?

Gå ut och gå, sen sätter man sig på en grässlänt mot vattnet o bara chillar.
Citera
2009-05-08, 20:17
Medlem
EroC"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Gå ut och gå, sen sätter man sig på en grässlänt mot vattnet o bara chillar.

Det är så dåligt väder för det, regn och kallt.

Svalde en kapsel 19:45 och känner inget än. Hur lång tid tar det innan det slår?
Citera
2009-05-08, 20:49
Medlem
fiask0s avatar
Citat:

Svalde en kapsel 19:45 och känner inget än. Hur lång tid tar det innan det slår?

När jag svalde kapsel första gången så tog det typ 1h 15min innan det började slå, men då hade jag käkat tidigare. Förra gången när jag drack det tog det ca 15-20min.
Citera
2009-05-08, 21:48
Medlem
Citat:

Första gången för mig tror jag det tog upp till 1h och 45 min. Sedan sa det bara POFF så var jag i peaken ungefär. (Det var iaf vad jag tyckte då).

Dock hade jag ätit mat 2h tidigare, så det berodde nog på det.
Citera
2009-05-08, 22:00
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Märkte det för någon dag sedan, han hade ingen aning, trodde att det var något CS.

Det är ju i och för sig CS, fast med hallucinogena effekter.
Citera
2009-05-08, 22:32
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj

Jo det är ju sant men han trodde att det var någon ny mephedrone..
Citera
2009-05-08, 23:04
Medlem
EroC"s avatar
Det skickade på tillslut iaf

Riktigt nice faktiskt
Citera
2009-05-09, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj

Nja, det där kan väll ändå inte stämma?
Om något så skulle jag säga att det är en hallucinogen med centralralstimulerande effekter.
Landade för inte så länge sen från en 2c-b tripp, och kan återigen konstatera att det är kanon att blanda med mephedrone. Men måste varna att komma ihåg att återdosera mephet efter 45min-1h, annars är det lätt att snea.
Citera
2009-05-09, 02:00
Medlem
NostradamusJRs avatar
Jag har vetat om 2-cb i ganska många år nu men aldrig fått för mig att testa det. Är ett stort fan av psykadeliska droger såsom svamp och lsd samt 4-ho-met. Hur skiljer sig 2-cb från dessa? Är det något jag verkligen BÖR prova eller kan jag gott nöja mig med det andra arsenalet?
Citera
2009-05-09, 22:08
Medlem
EroC"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Jag har vetat om 2-cb i ganska många år nu men aldrig fått för mig att testa det. Är ett stort fan av psykadeliska droger såsom svamp och lsd samt 4-ho-met. Hur skiljer sig 2-cb från dessa? Är det något jag verkligen BÖR prova eller kan jag gott nöja mig med det andra arsenalet?

Jag tycker att du kan ge det en chans .

Har själv kört svamp ganska många gånger och igår tog jag och två vänner varsin 30mg kapsel 2C-B. Min erfarenhet av första 2C-Btrippen var bra, lugnt och kontrollerat.
Det kändes som en mild svamptripp med endast glada tankar. Svagare känslor än på svamp dock. På svamp brukar allt man uppfattar ge så mäktiga känslor, vilket jag gillar.

En viss förvirring fanns ju under hela trippen, helt klart, dock inte lika förvirrat som på svamp. Det som var mest påtagligt var att man inte försvann i konstiga tankebanor då&då (som iaf jag gör på svamp).
Det visuella var inte så starkt som på en högre dos svamp. På svamp brukar det för mig ofta bli så att saker man ser på typ smetar ut sig och transformeras (svårt att beskriva, men ni som kört svamp vet nog vad jag menar). Iaf, på 2C-B var det man såg mer färgglatt och "skärpt", fortfarande mkt underhållande dock

Sammanfattningsvis om jag ska jämföra svamp med 2C-B skulle jag kunna säga att det är en mildare och lättsammare psykadelika än svamp helt enkelt.
2C-B var en mycket underhållande och bekväm drog och jag kommer definitivt trippa på det igen.

Nu vet jag ju inte hur trippigt det blir om man ökar dosen, men jag ser ju potential i det här pulvret, helt klart.

Peace out...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in