2009-04-24, 20:52
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engel90
Hur fort får man tolerans på 2C-B ? Alltså jag kan ställa frågan så här istället: Hur länge kan man vänta med en påfyllning efter första intaget? Jag har tänkt att ta 15 mg nasalt nästa gång jag trippar och sen fylla på med 15 igen. Hur länge ska jag vänta så att det inte blir för skruvat?

Har trippat två gången innan, så en fin tripp men inte för mycket mindfuck önskas. På min enda tripp på 2C-B innan tog jag 15 mg nasalt. Det blev fint, men vill ha lite längre och lite intensivare tripp. Dock inte för mycket som sagt

Får att få den starkaste trippen så bör du fylla på 15-30 minuter efter första intaget.

EDIT: oh läste fel. Fick det till "men mycket mindfuck önskas" Men du borde vänta tills peaken är över innan du fyller på ifall du inte vill att det ska bli för kraftigt. Egentligen tycker jag du borde svälja 30mg först för att sedan fylla på nasalt när du känner att det behövs. Resulterar helt enkelt i en längre tripp med mindre sveda i näsan och mindre illamående.
Senast redigerad av jagtarenpaj 2009-04-24 kl. 21:06.
Citera
2009-04-24, 22:30
Medlem
DeltXs avatar
Sitter här 4 timmar efter intag o upplever intet en vanlig 2cb tripp, utan nåt mer shiva aktigt! Nån som prövat från de glada på siståne?
Citera
2009-04-24, 22:32
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeltX
Sitter här 4 timmar efter intag o upplever intet en vanlig 2cb tripp, utan nåt mer shiva aktigt! Nån som prövat från de glada på siståne?

Kan du förklara lite mer? Har dom ny batch? Jag har prövat den som var ny, för någon månad sen.
Citera
2009-04-25, 00:15
Medlem
DeltXs avatar
vettifan sitter här 5 timmar senare på nån sorts afterglow, väggarna smetar o har sig som svamp typ.. ska tydligen va ny batch, inte prövat 2cb förut men detta var inte euforiskt eller visuellt.. kanske fel på mig?
Citera
2009-04-25, 00:37
Bannlyst
Citat:
vettifan sitter här 5 timmar senare på nån sorts afterglow, väggarna smetar o har sig som svamp typ.. ska tydligen va ny batch, inte prövat 2cb förut men detta var inte euforiskt eller visuellt.. kanske fel på mig?

Du säger att väggarna smetar och har sig men att det inte är visuellt... Är det bara jag som inte får det att gå ihop?
Det är en hallucinogen och ingen cns, så trippen blir vad du gör den till. Du ska inte tro att du tar en lina och sen automatiskt mår bra i 2h, det finns andra droger för det ändamålet. Hur stor dos tog du och vilket intagssätt?
Citera
2009-04-25, 00:55
Medlem
DeltXs avatar
Med inte visuellt så menar jag att det inte är några mönster eller fraktaler, endast lite grejer som flyter runt som i slutet på en syra tripp.. Tog 1 kapsel, ska innehålla 30mg.. åt ganska nära intag, kanske beror på detta? Sitter med lite smetiga tankar ala svamp tripp o lite afterglow nu
Citera
2009-04-25, 01:18
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Med inte visuellt så menar jag att det inte är några mönster eller fraktaler, endast lite grejer som flyter runt som i slutet på en syra tripp.. Tog 1 kapsel, ska innehålla 30mg.. åt ganska nära intag, kanske beror på detta? Sitter med lite smetiga tankar ala svamp tripp o lite afterglow nu

Först säger du att det är som shiva, sen svamp.. hur ska du ha det? Hur som haver så låter det som 2c-b.
Citera
2009-04-25, 03:41
Bannlyst
Citat:

Måltiden kan säkert ha påverkat styrkan. Tog du kapseln oralt eller nasalt?
Citera
2009-04-25, 10:50
Medlem
DeltXs avatar
Haha, sry guys, skyller på att man var lite yr igår.. Misstänker fiskpinnarna starkt. Skall testas nasalt istället
Citera
2009-04-25, 11:21
Medlem
Engel90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Du kan vänta tills den första trippen håller på att lägga sig innan du drar i dig mer. Borde inte märka av nån nämnvärd toleransökning då. Du kan t.ex. fylla på 2h efter första dosen, då har du fortfarande kvar lite av ruset, men inte alltför mycket för att återdoseringen ska bli för kraftig. Egentligen känner du själv bäst av när det är dags

Okej Ja, jag fick för mig att det känner man nog bäst själv, men för att vara säker så frågade jag.

Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Får att få den starkaste trippen så bör du fylla på 15-30 minuter efter första intaget.

EDIT: oh läste fel. Fick det till "men mycket mindfuck önskas" Men du borde vänta tills peaken är över innan du fyller på ifall du inte vill att det ska bli för kraftigt. Egentligen tycker jag du borde svälja 30mg först för att sedan fylla på nasalt när du känner att det behövs. Resulterar helt enkelt i en längre tripp med mindre sveda i näsan och mindre illamående.

Joo en längre tripp skulle vara fint, men jag tycker om att ta det nasalt Jag mår inte illa och det svider gör det ju, men inte så värst farligt tycker jag. Fast jag har ju inte testat oralt så det kan ju klart vara bättre Jag får fundera lite tills nästa tripp. Men nu vet jag lite i alla fall.

Tack för svaren båda två
Citera
2009-04-29, 00:00
Medlem
DeltXs avatar
Upplyser bara för alla så det inte sker nån förvirring, absolut inget fel på 2cb:t testade 15mg i snoken, som en hästspark i pannbenet!

Slutsats: Ät inte en timme innan intag av 2c-b oralt
Citera
2009-04-29, 06:32
Medlem
Sleazebags avatar
Dosuppskattning vid rektal administration?
Eller ska jag behöva gå helt och hållet på min egen magkänsla ännu en gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in