2008-05-12, 11:14
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Efter att ha provat skiten nu, så säger jag att man ska inte jämföra den här med syra/svamp.
Den har igentligen knappt några likheter mer än att det blir en mer färgad värld.
Man känner inget i liknelse förändrar verklighetsuppfattning, samhörighet.
Ljud förvrängs inte, dsv musik är inte något vidare spec.
Man får lite eufori (inte att jämföra ens med det man kan uppleva på syra).
Men är det man vill få ut, färger alltså är det en trevlig substans.

Antingen tog du för lite, eller så bör du testa n-ethyl-2c-b ifall det var det "riktiga" 2c-b du drog i dig.. Hade jag inte fått en mindre smäll av HPPD utav det, hade jag valt ne2cb över både svamp & lsd any day.
bomba 25mg, märk i princip ingenting, dra 50 till i näsan, tänd en spliff & invänta det härliga undertiden du utsätts för extrem smärta liknande att bli våldtagen i näsan av halva världens befolkning.

Ljud, ljus, tankar, tom känslan av att ha pissat på sig finns där (nej, det var bara känsla, haha).. Allt förvrängdes i 3-4 timmar. Dock har jag ingen aning om jag stoppade i mig nått mer under den tiden som påverkade trippen.

Var iallafall redo för en doktorsexamen dagen efter när allt lagt sig, och kunde börja samla in en lön som hobbyproffessor.
Citera
2008-05-12, 18:53
Medlem
drgreens avatar
Så du säger att n-ethyl-2c-b skall vara bättre/tyngre än vanliga orginalet 2c-b?

Vad jag har för mej så skall det vara tvärt om. Men har inte provat n-ethyl-2c-b
så skall inte utala mej om substansen.
Men jag tycker ändå ni hypar 2c-b i den här tråden lite, så jävla fett är det då rakt inte om man jämför med "riktiga" saker, imo.
Citera
2008-05-12, 19:00
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Så du säger att n-ethyl-2c-b skall vara bättre/tyngre än vanliga orginalet 2c-b?

Vad jag har för mej så skall det vara tvärt om. Men har inte provat n-ethyl-2c-b
så skall inte utala mej om substansen.
Men jag tycker ändå ni hypar 2c-b i den här tråden lite, så jävla fett är det då rakt inte om man jämför med "riktiga" saker, imo.

Du vet.. säger ordet individuellt dig nått?
Du kanske inte reagerar lika bra på det som oss andra, eller så kanske du helt enkelt inte uppskattar ruset lika mkt. prova igen å sug in en 30mg i snoken så lär de punga på lite.
Citera
2008-05-12, 19:11
Medlem
drgreens avatar
pungade på med 35-40 i snoken i lördags..
reagerar fint på 2c-e och jag säger ju att det är individuellt, men ändå
Citera
2008-05-12, 19:18
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
pungade på med 35-40 i snoken i lördags..
reagerar fint på 2c-e och jag säger ju att det är individuellt, men ändå

Hur många gånger haru provat? för har flera polare som provat, första gången tyckte dom de inte hände så mycket men andra gången panga de på som fan. prova igen om du bara tagit 1 gång.
Citera
2008-05-12, 19:50
Medlem
drgreens avatar
Har kört 2 bara, en kapsel på 40 å en snort på samma.
En kompis sa att han fick en redig tripp en gång.
Men jag tycker ofta att han överdriver/är ovan bara
Men inte värt gatpriset 100-150 per tripp ;s enligt mej iaf.
Tur att man köper billigare (6) haha nä men jag tycker tjusningen är att det inte är så tungt så man kan göra lite alltmöjligt fast det är färgat
Citera
2008-05-12, 20:15
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Har kört 2 bara, en kapsel på 40 å en snort på samma.
En kompis sa att han fick en redig tripp en gång.
Men jag tycker ofta att han överdriver/är ovan bara
Men inte värt gatpriset 100-150 per tripp ;s enligt mej iaf.
Tur att man köper billigare (6) haha nä men jag tycker tjusningen är att det inte är så tungt så man kan göra lite alltmöjligt fast det är färgat

Nu kanske detta ska tas i frågor om internetshoppar, men jag tar det här ist; Vad tar "de glada" för 5 kapslar (á 30mg?)?
Citera
2008-05-12, 21:17
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Nu kanske detta ska tas i frågor om internetshoppar, men jag tar det här ist; Vad tar "de glada" för 5 kapslar (á 30mg?)?

Dom tar ett glatt pris på 400kr, men sen så kan man ju köpa bulk om man känner för de också.
Citera
2008-05-12, 21:32
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ljudförvrägningar för mej det är när man hör grannens köksfläkt högre än tvn man har på högsta volym ^^
Nä men dom är inte nämndvärda, det susar lite, nån svisshar lite.
Inte så att musik blir underbart och du blir ett med Hendrix strängar precis.

måste vara väldigt individuellt isåfall.
jag har märkt på 2cb att jag typ fått "superhörsel".. typ att man kan höra vad folk viskar om på andra sidan gatan osv.

de händer mkt med ljudet för min del på 2cb.. så jag antar att de som sagt är väldigt individuellt.
Citera
2008-05-12, 22:09
Medlem
drgreens avatar
borde vara olagligt att droger är det
^^

Ps nu är det trippsäsong på riktigt iaf
Citera
2008-05-13, 19:07
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortega
Hej för några år sedan testade jag 2C-B och nu undrar jag om någon vet om det går att få tag på fortfarande. Kan någon/några PM:a mig om tips på sidor som saluför denna fantastiska produkt. obs 2C-B och inte N-Ethyl-2C-B

Nä, men du kan få ett annat tipps Väx upp och kom tillbaka om ett par år när du är mogen nog gossen min.

Hallucinogenic: Jag upplever också denna ljudförvrängning, tycker jag hör vartenda löv falla, får även en pirrig kännsla i kroppen av typ alla ljud, särskillt när bilar passerar om man är ute.
Citera
2008-05-13, 19:45
Medlem
drgreens avatar
Men shit?
På vilka doser får ni det?
Måste prova tills jag får ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto