2008-12-30, 15:20
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Vad ska jag skriva? Jag känner mig ändå ganska säker på att de är gröna. De har bara varit jävligt lata med att skicka min beställning för 8 dagar sen när de fick pengarna..eller jag vet inte..de kanske inte har skickat och blåst mig..men det tror jag inte.

Beställningen kommer förhoppningsvis på fredag..om inte då så har de blåst mig.
Om du nu har fått rätt adress så ska du inte klaga tycker jag utan var glad istället. "De glada" är mer än gröna. Du måste ju räknat med att det kan ta längre tid än vanligt att få sin beställning eftersom det har varit jul? Men men jag förstår dig lite man vill ju gärna ha sitt knark så snabbt som möjligt.
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-12-30 kl. 15:30.
Citera
2008-12-30, 15:27
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
De glada är grönare än gräset du röker, tänk på att det är rushen med jul och nyår. Det är ganska orättvist att du börjar förbanna dem på det här sättet och kommer på Flashback med dina misstankar. Maila dem och fråga om produkterna skickats, att det dröjer kan även bero på posten.

Jag har inte sagt att de är scammers heller..säger bara att det inte ska behöva ta så lång tid..speciellt med tanke på att de fick min betalning för 8 dagar sen..och det där med jultider...jag fick ett vanligt kuvert som skickades måndag den 22 och kom hit till mig tisdag den 23...ett godjul kort från en polare...

whatever...de är med all säkerhet inte scammers..antingen har min beställning försvunnit med posten eller så har de varit lata med att skicka den..finns inga andra alternativ...så jag får väl hoppas att de har varit lite lata i det här fallet..
Citera
2008-12-30, 15:32
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Om du nu har fått rätt adress så ska du inte klaga tycker jag utan var glad istället. "De glada" är mer än gröna. Du måste ju räknat med att det kan ta längre tid än vanligt att få sin beställning eftersom det har varit jul? Förresten om du vill vara säker på att du har rätt adress så kan du PM:a mig den så säger jag om det är rätt eller ej.

Menar du adressen till mig eller till deras mejl? Kan svara på båda.
Ja jag har rätt emailadress till de, annars hade jag inte kunnat ha kontakt med de och betalat in till kontot
Menar du min hemadress, ja jag har skrivit min hemadress helt korrekt..dubbelkollade nu våran konversation på min mejl.

Men jag vill inte göra en höna av en fjäder..de kommer med all säkerhet på fredag.

Blev bara så besviken när jag hade räknat med att beställningen skulle komma igår..och absolut senast idag. Beställde de för att jag kände mig säker på att de skulle komma till nyår.
Citera
2008-12-30, 15:37
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Menar du adressen till mig eller till deras mejl? Kan svara på båda.
Ja jag har rätt emailadress till de, annars hade jag inte kunnat ha kontakt med de och betalat in till kontot
Menar du min hemadress, ja jag har skrivit min hemadress helt korrekt..dubbelkollade nu våran konversation på min mejl.

Men jag vill inte göra en höna av en fjäder..de kommer med all säkerhet på fredag.

Blev bara så besviken när jag hade räknat med att beställningen skulle komma igår..och absolut senast idag. Beställde de för att jag kände mig säker på att de skulle komma till nyår.
Japp, jag förstår dig helt klart. Min plan var också att köra 2c-b på nyår och se på fyverkerierna men det blir ju nyår nästa år igen. Med adressen så menade jag "de gladas" mejl. Som någon annan nämnt så har det hänt förr att folk har tagit en snarlik mail som en etablerad mailförsjäljare använder sig av, använt samma prislista och scammat folk. Men noja itnte upp dig det kommer efter nyår. Ut och jaga annat knark nu så att du har skoj imorgon.

Gott nytt!
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-12-30 kl. 15:40.
Citera
2008-12-30, 15:41
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Japp, jag förstår dig helt klart. Min plan var också att köra 2c-b på nyår och se på fyverkerierna men det blir ju nyår nästa år igen. Med adressen så menade jag "de gladas" mejl. Som någon annan nämnt så har det hänt förr att folk har tagit en snarlik mail som en etablerad mailförsjäljare använder sig av, använt samma prislista och scammat folk.

Oh mamamia, nu skrämmer du mig. Kan jag PMa mejladressen till dig så du kan kolla om det är rätt?
Citera
2008-12-30, 15:55
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Oh mamamia, nu skrämmer du mig. Kan jag PMa mejladressen till dig så du kan kolla om det är rätt?

ett smart sett för mrfred att få riktiga adressen
Citera
2008-12-30, 15:59
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
Jasså? Det enda han kunde förvänta sig var ett Ja eller ett Nej och det blev ett Ja.
Citera
2008-12-30, 15:59
Medlem
MrFreds avatar
Citat:

Ja, får man inte adressen när man frågar fint så får man komma på olika metoder för att luska ur folk...

Skojar bara, jag hade rätt adress
Citera
2008-12-30, 16:01
Medlem
Ödlans avatar
Citat:

Om det får dig att må bättre kan du PMa den hit också för bekräftelse.
Citera
2008-12-30, 16:04
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Om det får dig att må bättre kan du PMa den hit också för bekräftelse.

Jag litar på supersonicfly, men tack så mycket för att du frågar!
Citera
2008-12-30, 16:06
Medlem
Incabuloss avatar
Jag bara drev med dig i mitt inlägg mrfred inge illa menat
Citera
2008-12-30, 16:13
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Jag bara drev med dig i mitt inlägg mrfred inge illa menat