Att du en hel jävla dag har tjatat om din scamsida. Vad är ditt problem?
Jag har inte tjatat din äckliga fan! Har frågat ifall den är grön, sedan mötte jag honom, sedan frågade jag frågor om diverse substanser. Har inte frågat om shoppen din idiot. Lär dig läsa.
Såg att cannabisshoppen.webs.com har fått in N-Ethyl-2CB.. Är det något att beställa eller tycker ni 4-ho-met är bättre?
Alla sidor som innehar N-ethyl-2c-b nu för tiden är med största sannolikhet scam! Substansen fanns enbart på ND förr, och kan säga att scamsidor efter det vet att det var en populär substans, och skriver med det inom sina produkter. Sedan kan jag med största sannolikhet säga att ingen hämtat det till Sverige efter ND, i så fall borde väl de ha det?
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Nej, det är ej scam. Vet det själv. Men vad tycker ni om N-Ethyl-2CB? Bättre än 4-ho-met?
Troligtvis är det det..
Edit: Scam alltså, svarar inte på din andra fråga.
Jag har inte tjatat din äckliga fan! Har frågat ifall den är grön, sedan mötte jag honom, sedan frågade jag frågor om diverse substanser. Har inte frågat om shoppen din idiot. Lär dig läsa.
Snälla sluta, du framstår bara som patetisk. till Sandoz!
Allt från 80-150kr/kapsel är vad jag hört, om man köper enstaka kapslar dvs. Bulkpriser varierar säkert väldigt mycket.
Fråga din lokala återförsäljare för vidare information. Kundtjänst har öppet 8-17 alla vardagar
Om ett ämne metaboliserar till ett narkotikum i kroppen blir det förstnämnda också narkotika i lagens ögon.
Menar du att följande kriterier, rent kemiskt, är tillräckligt stringenta för att med säkerhet utesluta att ett ämne kan ha en klassad metabolit?
"Med narkotika förstås
a) ämnen och droger, som är upptagna i förteckningarna I, II och III, förekommande stereoisomerer (med undantag av dextrometorfan, dextrorfan och fenylpropanolamin), estrar och etrar av dessa ämnen, samt förekommande salter av nämnda ämnen, isomerer, estrar och etrar, oavsett om varorna utgör naturprodukter eller är syntetiskt framställda;
b) ämnen som är upptagna i förteckningarna IV och V, samt förekommande salter av dessa ämnen;
c) beredningar, med nedan nämnda undantag, som innehåller eller är framställda av under a) nämnda varor;
d) beredningar som innehåller under b) nämnda ämnen enbart eller i blandning med varandra;
e) läkemedel godkända för försäljning, som innehåller under b) nämnda ämnen, klassificeras som narkotika endast i den mån Läkemedelsverket så beslutat."
När det gäller substanser som det helt saknas forskning kring, kan man ju inte ens, enbart med hjälp av juridiken, utreda huruvida olika människor beroende på enzymfel metaboliserar ämnet på olika sätt?
Menar du att följande kriterier, rent kemiskt, är tillräckligt stringenta för att med säkerhet utesluta att ett ämne kan ha en klassad metabolit?
"Med narkotika förstås
a) ämnen och droger, som är upptagna i förteckningarna I, II och III, förekommande stereoisomerer (med undantag av dextrometorfan, dextrorfan och fenylpropanolamin), estrar och etrar av dessa ämnen, samt förekommande salter av nämnda ämnen, isomerer, estrar och etrar, oavsett om varorna utgör naturprodukter eller är syntetiskt framställda;
b) ämnen som är upptagna i förteckningarna IV och V, samt förekommande salter av dessa ämnen;
c) beredningar, med nedan nämnda undantag, som innehåller eller är framställda av under a) nämnda varor;
d) beredningar som innehåller under b) nämnda ämnen enbart eller i blandning med varandra;
e) läkemedel godkända för försäljning, som innehåller under b) nämnda ämnen, klassificeras som narkotika endast i den mån Läkemedelsverket så beslutat."
När det gäller substanser som det helt saknas forskning kring, kan man ju inte ens, enbart med hjälp av juridiken, utreda huruvida olika människor beroende på enzymfel metaboliserar ämnet på olika sätt?
Men om du intar ett ämne som metaboliserar till ett narkotikum i kroppen kommer du ha spår av narkotikan i kroppen vilket är olagligt.