2008-12-17, 23:00
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cayona
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout

det är bara för denna 2cbn dem har inne nu är ifrån en ny batch.
och det är mer krut i denna än deras förra batch dem hade i somras.
Citera
2008-12-17, 23:26
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
det är bara för denna 2cbn dem har inne nu är ifrån en ny batch.
och det är mer krut i denna än deras förra batch dem hade i somras.

härligt att höra då blir det en bra första gångs tripp på denna substans alltså
Citera
2008-12-17, 23:30
Medlem
Jocke_cs avatar
Ni som upplevt illamående under ruset:

Har postafen hjälpt er mot illamåendet? Jag har märkt att euforin som alla verkar prata om istället ersätts av en känsla av lite illamående utigenom ruset. Så det jag egentligen undrar är ifall ni som fått en utebliven rush av eufori pga illamående, fått det fixat efter ni tagit postafen?
Citera
2008-12-18, 00:07
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cayona
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout
Ja, köpte för några veckor sen och upplevde dem också som potentare! snortade 15 mg och kom nog nästan lika långt som jag brukar på att snorta 30 :P

Jag klagar inte
Citera
2008-12-18, 13:19
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_c
Ni som upplevt illamående under ruset:

Har postafen hjälpt er mot illamåendet? Jag har märkt att euforin som alla verkar prata om istället ersätts av en känsla av lite illamående utigenom ruset. Så det jag egentligen undrar är ifall ni som fått en utebliven rush av eufori pga illamående, fått det fixat efter ni tagit postafen?

Dom hjälper.
Citera
2008-12-18, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Ja, köpte för några veckor sen och upplevde dem också som potentare! snortade 15 mg och kom nog nästan lika långt som jag brukar på att snorta 30 :P

Jag klagar inte
Ne man ska inte klaga vill oxå säga att dessa va ungefär dubbelt upp bättre. Trodde happay gjort en luring och lagt mer i min capsel för fy fan va snopen man blev haha
Citera
2008-12-18, 17:03
Medlem
vilka är happy?
hur kommer man i kontakt med dom?
pm:a gärna.
Citera
2008-12-18, 20:32
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
vilka är happy?
hur kommer man i kontakt med dom?
pm:a gärna.
Ring 112 och fråga efter Jonas. Säg att du ringer angående de "glada" och blivit skickad dit av Marcono Von Rosenbrüschen
Citera
2008-12-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Jo något känns inte riktigt med den där sidan. Men man kan alltid vänta och se ifall det blir fler som kommer att gröna den. Eller om den helt plötsligt bara försvinner.
Nja, tror nog knappast att den är grön, checkade nyss och det stod att dem fått in LSD..
Dyrt va det också..
Citera
2008-12-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Bengele
Nja, tror nog knappast att den är grön, checkade nyss och det stod att dem fått in LSD..
Dyrt va det också..

Har xxxx antal kronor på paypal som bara ligger och ruttnar, kanske tar och beställer en lapp och ser om jag får något för det första och sen om de nu verkligen är det.
Citera
2008-12-18, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Har xxxx antal kronor på paypal som bara ligger och ruttnar, kanske tar och beställer en lapp och ser om jag får något för det första och sen om de nu verkligen är det.

Har läst på andra forum att folk handlat där, men kan inte själv gröna honom åt er.
Citera
2008-12-19, 05:38
Medlem
fishermanbobs avatar
Får förhoppningsvis hem min 5 2C-B om några timmar om julposten inte sätter käppar i hjulet för den stackars brevbäraren.

Har tänkt att inta detta tillsammans med 3 kompisar

3 killar 70, 75, och 80kg 1 quinna på dryga 55kg.

Kan alla klippa en 30mg var oralt? Eller finns risken att det går lite hårdare åt den lilla tjejen som väger 20kg mindre?

Är snort bättre effekt än oralat? (tycker om att snorta, men verkar som om många spyr av detta, vilket förtar en del av ruset? Blir lite jobbigt ju)

Är det någon avtändning eller liknande som man kan ha på mephe, tjack eller kokain?

Verkar inte som om det är så mycket biverkningar av vad jag har läst här i tråden.

Vem vill ta på sig att göra en sådan där prominent jättebra guide som Qudish gjorde för mephedrone?

Förberedelser förutom att ha en schysst spellista?
'

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in