2008-12-17, 18:34
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquit
skulle själv inte tacka nej till ett PM!

Har letat ett tag nu efter någon omtalad sida, men hittar den inte eftersom det enda jag vet är att det happy nånting...

I nätbutikstråden hittade jag http://popkemi.webs.com/
Men jag VET INTE OM DEN ÄR GRÖN!!!

http://popkemi.webs.com/ har blivit grönad av några, dock så ät det lite skumt tycker jag att dom kan sälja 2c-b öppet sådär, men den är grönad av flera så beställ därifrån =)
Citera
2008-12-17, 18:56
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
http://popkemi.webs.com/ har blivit grönad av några, dock så ät det lite skumt tycker jag att dom kan sälja 2c-b öppet sådär, men den är grönad av flera så beställ därifrån =)
Hmm låter konstigt :s Dom säljer även Iktorivil som jag blir lite sugen på!
Citera
2008-12-17, 19:10
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquit
skulle själv inte tacka nej till ett PM!

Har letat ett tag nu efter någon omtalad sida, men hittar den inte eftersom det enda jag vet är att det happy nånting...

I nätbutikstråden hittade jag http://popkemi.webs.com/
Men jag VET INTE OM DEN ÄR GRÖN!!!
Stor chans att de säljer en klassad kemikalie sådär, och via betalning till bankkonto också.
Citera
2008-12-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Stor chans att de säljer en klassad kemikalie sådär, och via betalning till bankkonto också.

Jo något känns inte riktigt med den där sidan. Men man kan alltid vänta och se ifall det blir fler som kommer att gröna den. Eller om den helt plötsligt bara försvinner.
Citera
2008-12-17, 19:55
Medlem
RallyRallys avatar
Vill testa, men är det inte svårt att mäta upp ~30mg? Vill inte spendera massa pengar på en våg.
900kr för 500mg... Lär ju räcka ett bra tar iaf

Jag har kört meph, betydligt lättare. ~150mg linan.
Citera
2008-12-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Vill testa, men är det inte svårt att mäta upp ~30mg? Vill inte spendera massa pengar på en våg.

Finns billiga vågar på tex tradera om man kan tänka sig att köpa en där ifrån.
Har sett en del helt OK vågar som har gått för runt 150-300kr. Vilket är helt klart bra spenderade pengar.
Citera
2008-12-17, 20:02
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
900kr för 500mg... Lär ju räcka ett bra tar iaf

Jag har kört meph, betydligt lättare. ~150mg linan.
Säljs oftast i kapslar som innehåller 30mg. Förövigt så borde man investera 300 riksdaler på en våg (finns bra vågar på tradera som ovanstående sade) om man ska pyssla med droger.
Citera
2008-12-17, 20:30
Medlem
cyberdelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0

Målvakt säkert.
Citera
2008-12-17, 21:07
Medlem
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout
Citera
2008-12-17, 21:55
Medlem
cyberdelics avatar
Någon som vet hur det är att blanda 2cb med foxy (5-meo-dipt)?
Citera
2008-12-17, 22:22
Medlem
Tänkte bara sticka in för de som undrar om pissprov... Fick pissa dagen efter intag och klarade mig fint. (på 2c-b punkten då )
Citera
2008-12-17, 22:55
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cayona
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout

Låter bra det där, hoppas dom har samma potens idag, ska få hem imorgon eller på fredag

ingen mer som kan gröna popkemi.webs.com/, det är ju rätt billigt ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in