http://popkemi.webs.com/ har blivit grönad av några, dock så ät det lite skumt tycker jag att dom kan sälja 2c-b öppet sådär, men den är grönad av flera så beställ därifrån =)
http://popkemi.webs.com/ har blivit grönad av några, dock så ät det lite skumt tycker jag att dom kan sälja 2c-b öppet sådär, men den är grönad av flera så beställ därifrån =)
Hmm låter konstigt :s Dom säljer även Iktorivil som jag blir lite sugen på!
Stor chans att de säljer en klassad kemikalie sådär, och via betalning till bankkonto också.
Jo något känns inte riktigt med den där sidan. Men man kan alltid vänta och se ifall det blir fler som kommer att gröna den. Eller om den helt plötsligt bara försvinner.
Vill testa, men är det inte svårt att mäta upp ~30mg? Vill inte spendera massa pengar på en våg.
Finns billiga vågar på tex tradera om man kan tänka sig att köpa en där ifrån.
Har sett en del helt OK vågar som har gått för runt 150-300kr. Vilket är helt klart bra spenderade pengar.
Vill testa, men är det inte svårt att mäta upp ~30mg? Vill inte spendera massa pengar på en våg.
900kr för 500mg... Lär ju räcka ett bra tar iaf
Jag har kört meph, betydligt lättare. ~150mg linan.
Säljs oftast i kapslar som innehåller 30mg. Förövigt så borde man investera 300 riksdaler på en våg (finns bra vågar på tradera som ovanstående sade) om man ska pyssla med droger.
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout
någon som köpt caps av happy för cirka 4 veckor sen? vilket jävla tryck det va i dom. Antingen har han höjt doseringen eller lagt potentare grejer i Tog med en kompis igår en varsin capsel ,och vi behövde fan inte bygga på med nasalt efter. altså har blivit svängd på en capsel innan men inte som denna gång. någon annan som fått hem vid samma tidpunkt som mig och märkt skillnad? peaceout
Låter bra det där, hoppas dom har samma potens idag, ska få hem imorgon eller på fredag
ingen mer som kan gröna popkemi.webs.com/, det är ju rätt billigt ändå