Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Tack för tipsen
House of the rising sun vet jag redan nu är en bra låt, dom andra får jag ta och ladda ner. =)
Kan man kombinera snort/bomb på 2c-b för maximal effekt och hur mkt av varje ska man i så fall ta? (Om man tar det samtidigt).
Har du tips på nåt annat man kan göra om man är ensam under ruset än att lyssna på musik?
Funkar promenad, se på film, MSN, ringa vänner? Vad föredrar du?
Såhär var det för mig:
Promenad utomhus - Det var skönt med frisk luft, natthimlen och försöka kordinera rörelserna men det visuella försvann när jag var i rörelse.
Se på film - Jag svalde 30mg innan jag satte på en film, märkte inte av effekterna under filmen men det blev roligt efteråt
MSN - Allt som innehåller att försöka styra små rörelser var roligt, Tower defence var omöjligt att klara
Tv spel - Omöjligt att spela men skit roligt att försöka!
Under de flesta tripparna har jag legat i en säng/soffa och kollat på tapeter, tavlor och mina kompisar eller så har jag tittat på buskar och träd som svajjar så fint
För mig har det visuella alltid försvunnit när jag börjar röra på mig (t.ex. utomhus promenad), därför lägger jag mig ner o försvinner istället
Av mina egna erfarenheter så ger <15mg oralt inte så mycket effekt, hellre att du som första tripp snortat 15mg eller sväljer 30mg för att några gånger efter (som jag gjorde) ta 30mg i magen och 15mg i näsan och få en oförglömlig resa. Men börja lågt så att du vet hur du reagerar på det och så, för även om 2cb är bland de "lättare" psykadeliska prepareten så kan du ändå snea..

Hoppas du fick svar på dina frågor