2008-09-30, 13:51
  #553
Avslutad
Alltså, snorta svider inte speciellt mycket tycker jag?

30 mg, är det för mycket att köra i näsan tror ni?

Peace
Citera
2008-09-30, 15:30
  #554
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
2c-b verkar vara hallucinogenen för mig. Euforin tillsammans med att trippen är mer visuell än mindfuck låter onekligen intressant. Får bli en beställning från "de glada".


hehe ahh beställ.. du lär inte ångra dig
Citera
2008-09-30, 15:31
  #555
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Alltså, snorta svider inte speciellt mycket tycker jag?

30 mg, är det för mycket att köra i näsan tror ni?

Peace

har du kört 2cb mycket förut kan du lätt köra 30mg genom näsan.. bör bli en bra tripp på det
Citera
2008-09-30, 15:37
  #556
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
har du kört 2cb mycket förut kan du lätt köra 30mg genom näsan.. bör bli en bra tripp på det
30mg i näsan ?? du okej det är en bra dos om man har tagigt det tidiogare arnars bör man ligga på 16-25mg nasalt som nybörjare på 2c-b.
och sen när man läser lite dossringanvisningar så står det att det räcker mesd 16mg nasalt för en trevlig tripp. tex phikal. fast det är klart happay kanske har väldigt bankade grejjor.
Citera
2008-09-30, 16:10
  #557
Medlem
Toffss avatar
En polare till mig fick inget visuellt alls av 15mg nasalt i två omgångar med 1 timmes mellanrum, men jag och en annan polare käkade 60 mg oralt då för vi var osäkra på om det funka, rökte lite braj sen var jag inte längre på denna planet.

Vad tycker ni förövrigt om att röka till 2c-b? Måste säga att jag tyckte det var underbart fram tills jag peaka, då blev jag bara RIKTIGT cepesne. kan dock ha att göra med för stor dos, ska testa 40mg nästa gång, ev 30 oralt och 10 nasalt.
Citera
2008-09-30, 16:36
  #558
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
30mg i näsan ?? du okej det är en bra dos om man har tagigt det tidiogare arnars bör man ligga på 16-25mg nasalt som nybörjare på 2c-b.
och sen när man läser lite dossringanvisningar så står det att det räcker mesd 16mg nasalt för en trevlig tripp. tex phikal. fast det är klart happay kanske har väldigt bankade grejjor.

Jo. Men det är just det där med att splitta en kapsel och bara ta hälften.. vad ska jag göra med de 15 mg som blir kvar, pula tillbaka det i en halvtveksam kapsel?

Säkert ett lyxproblem, är medveten om det.. har någon nått universalknep för att recycla pulvret, är jag intresserad
Citera
2008-09-30, 17:02
  #559
Medlem
lyxproblem!

hört talas som ziplock? tråden blev visst en kranfiskedamm
Citera
2008-09-30, 17:06
  #560
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbarnet
lyxproblem!

hört talas som ziplock? tråden blev visst en kranfiskedamm

Håller med. Kranfiske är larvigt. Usch för sådant.

Ziplock är jag faktiskt väldigt insatt i, av olika anledningar. Men att hålla på och pytsa ner 15 mg i en ziplockpåse känns väl omständigt? Eller det kanske finns påsar avdelning jättesmå?

Äsch.. ingen big deal egentligen. Lyxproblem.
Citera
2008-09-30, 17:12
  #561
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Håller med. Kranfiske är larvigt. Usch för sådant.

Ziplock är jag faktiskt väldigt insatt i, av olika anledningar. Men att hålla på och pytsa ner 15 mg i en ziplockpåse känns väl omständigt? Eller det kanske finns påsar avdelning jättesmå?

Äsch.. ingen big deal egentligen. Lyxproblem.

Nej 15mg i en ziplock blir nog ingen höjdare, allt pulver kommer bara fastna på kanterna. Mitt tips är att hälla ut allt innehåll från kapseln på foliepapper, ta så mycket du ska ta och sen vika ihop resten och förvara det i frysen eller vart fan du vill. Eller så fyller du på med resten nasalt när trippen börjar dala ner
Citera
2008-09-30, 20:14
  #562
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Jo. Men det är just det där med att splitta en kapsel och bara ta hälften.. vad ska jag göra med de 15 mg som blir kvar, pula tillbaka det i en halvtveksam kapsel?

Säkert ett lyxproblem, är medveten om det.. har någon nått universalknep för att recycla pulvret, är jag intresserad

ta och lägg det i en rizla och vik ihop den så förvaras det både hygeniskt och säkert . och vill du vara riktigt föriktig så tar du och lägger din ihopvikta rizla i en zippåse. problem löst.
Citera
2008-09-30, 20:19
  #563
Medlem
Byxors avatar
Ändå jobbiga hittills med denna substans är att man fryser som ett eskimotroll när det slår på... brrr
Citera
2008-09-30, 20:53
  #564
Medlem
Byxors avatar
Vet inte vad som är felet på mig, eller vad, men det här var en ärligt talat besvikelse. Skjutsade i mig en kapsel (Glada grabbarnas) strax efter sju, och snortade en halvtimme senare en halv kapsel. Aj! Men på det visuella planet händer det inte mycket tyvärr. Visst känner man sg trippad, men efter att ha läst om alla "feta visuals" så måste jag säga att jag är lite besviken.

Får väl testa en annan dag perhaps. Ciao!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in