Vet inte vad som är felet på mig, eller vad, men det här var en ärligt talat besvikelse. Skjutsade i mig en kapsel (Glada grabbarnas) strax efter sju, och snortade en halvtimme senare en halv kapsel. Aj! Men på det visuella planet händer det inte mycket tyvärr. Visst känner man sg trippad, men efter att ha läst om alla "feta visuals" så måste jag säga att jag är lite besviken.
Får väl testa en annan dag perhaps. Ciao!