2008-11-14, 19:52
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_c
Hehe jo, min första gång på 2c-b var 30 mg nasalt, och det slog på som fan kan jag säga. Slutade med att jag fick spy ett antal gånger några minuter efter intag.

Hur mycket tog du och hur?
15 mg nasalt. Jag spydde också efter ett tag. Nästa gång blir det en 30 mg kapsel oralt. Tyckte att det nasala intaget förstörde för mkt(antar att det bara är från det).. Snortade i högernäsborre och höger halvan av ansiktet och hjärnan värkte på ett konstigt stickande sätt hela trippen och några timmar efter, väldigt obehagligt.. Men drogen fysatan vad go den är! Hur länge bör man vänta tills nästa gång? 3-4 dagar? Någon vecka? Månad?
Citera
2008-11-14, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
15 mg nasalt. Jag spydde också efter ett tag. Nästa gång blir det en 30 mg kapsel oralt. Tyckte att det nasala intaget förstörde för mkt(antar att det bara är från det).. Snortade i högernäsborre och höger halvan av ansiktet och hjärnan värkte på ett konstigt stickande sätt hela trippen och några timmar efter, väldigt obehagligt.. Men drogen fysatan vad go den är! Hur länge bör man vänta tills nästa gång? 3-4 dagar? Någon vecka? Månad?

Du bör åtminstone vänta en vecka om du vill få ut full effekt igen
Citera
2008-11-14, 23:48
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Du bör åtminstone vänta en vecka om du vill få ut full effekt igen
Okok. Men helt katastrof att ta det på Imorgon/Söndag/Måndag/Tisdag? Alltså jag vill få _bra_ effekt men helt full klarar jag mig utan. Om ni undrar varför så är det att jag har väldigt bra möjligheter att trippa just då (speciellt med eftersom jag ska bomba och det vara längre). Väntar jag till Onsdag/Torsdag så kan jag inte trippa (antagligen) på en vecka till. Så ni som har erfarenheter att ta inom dom tidsramarna får gärna berätta hur det är! Jag tog igår 15mg+15mg nasalt. Den sista efter att den första hade lagt sig. Men jag måste säga att det inte var helt bortkastat utan jag fick en hel del visuella effekter ändå bara att jag var tvungen att framkalla dom mer. Tiesto Elements of Life Copenhagen dvdn på 42 tums LCD - Jävlar säger jag bara!
Citera
2008-11-15, 00:16
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Okok. Men helt katastrof att ta det på Imorgon/Söndag/Måndag/Tisdag? Alltså jag vill få _bra_ effekt men helt full klarar jag mig utan. Om ni undrar varför så är det att jag har väldigt bra möjligheter att trippa just då (speciellt med eftersom jag ska bomba och det vara längre). Väntar jag till Onsdag/Torsdag så kan jag inte trippa (antagligen) på en vecka till. Så ni som har erfarenheter att ta inom dom tidsramarna får gärna berätta hur det är! Jag tog igår 15mg+15mg nasalt. Den sista efter att den första hade lagt sig. Men jag måste säga att det inte var helt bortkastat utan jag fick en hel del visuella effekter ändå bara att jag var tvungen att framkalla dom mer. Tiesto Elements of Life Copenhagen dvdn på 42 tums LCD - Jävlar säger jag bara!

Jag har tagit 2C-B flera dagar i rad och fått bra effekt, men det krävdes större och större nasala doseringar och den s.k verkligheten blev panta rei i dagar efteråt.
Citera
2008-11-15, 11:42
Medlem
Citat:
jag körde 2dagar på rad och tyckte faktiskt att det slog mig bättre andra dagen. men hade druckit grögg oxå. bara att kasta i dig en kapsel och fylla på nasalt efter en timma typ om du känner det behövs mer.. lycka till
Citera
2008-11-15, 12:17
Medlem
Illuzionzs avatar
Får man nån mindfuck av denna drog? Eller är det bara mest hallisar? Funderar kring om det går bra att festa på, alltså blanda med alkohol, går ändå att snacka med folk osv? Funderar på att ta det på nyårs kanske...
Citera
2008-11-15, 13:09
Medlem
Klart, är lite minfuck om du jämför med syra eller
andra liknande preparat men det finns ju där.
Sen som du säkert vet så är det mest en visuell drog.

Så svaret på din fråga om du kan snacka vanligt med folk
är hur du fungerar som person.
Kan du prata lite med folk på syra så kan du säkert festa på 2C.B
i rimmliga doser.

Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Får man nån mindfuck av denna drog? Eller är det bara mest hallisar? Funderar kring om det går bra att festa på, alltså blanda med alkohol, går ändå att snacka med folk osv? Funderar på att ta det på nyårs kanske...
Citera
2008-11-15, 13:17
Bannlyst
Citat:
Jag tog detta med en polare på krogen, slutade med att vi drog till stans lokala pizzeria. Jag kunde snacka med folk, men verkade nog inte normal. Min polare satt mest tyst. Beror nog på hur du är som person, men räkna med några rejäla skrattattacker medan du snackar med folk. Och det blir till en ond cirkel, när du börjar garva åt folk blir dom oftast osäkra. Börjar skruva på sig, kolla bort och undra vad det är för fel på en. Haha då börjar man skratta ännu mer, så jävla roligt det är när det händer.

Det är inte så mycket mindfuck på 2C-B, men allt är relativt.
Citera
2008-11-15, 13:52
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Jag tog detta med en polare på krogen, slutade med att vi drog till stans lokala pizzeria. Jag kunde snacka med folk, men verkade nog inte normal. Min polare satt mest tyst. Beror nog på hur du är som person, men räkna med några rejäla skrattattacker medan du snackar med folk. Och det blir till en ond cirkel, när du börjar garva åt folk blir dom oftast osäkra. Börjar skruva på sig, kolla bort och undra vad det är för fel på en. Haha då börjar man skratta ännu mer, så jävla roligt det är när det händer.

Det är inte så mycket mindfuck på 2C-B, men allt är relativt.
Men ordentligt med visualfuck är det.
Citera
2008-11-15, 13:56
Bannlyst
Citat:
Men ordentligt med visualfuck är det.
Yes, lite därför vi hamna på pizzerian. Fast det är lika bra drag där som på krogen när natten börjar närma sig sitt slut! Haha
Citera
2008-11-15, 17:33
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xinkz
Klart, är lite minfuck om du jämför med syra eller
andra liknande preparat men det finns ju där.
Sen som du säkert vet så är det mest en visuell drog.

Så svaret på din fråga om du kan snacka vanligt med folk
är hur du fungerar som person.
Kan du prata lite med folk på syra så kan du säkert festa på 2C.B
i rimmliga doser.

Jo nog kan jag snacka med folk normalt på syra eller svamp även om jag trippar hårt. Visst är man lustig o man skrattar mkt mer än vanligt men man fattar ju...

Men det är inte farligt att blanda med alkohol eller så? Har inte tänkt supa o förstöra trippen, men om man festar kan man ju ta nån öl, så man inte sitter där ensam när alla andra dricker.
Citera
2008-11-15, 18:00
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Jo nog kan jag snacka med folk normalt på syra eller svamp även om jag trippar hårt. Visst är man lustig o man skrattar mkt mer än vanligt men man fattar ju...

Men det är inte farligt att blanda med alkohol eller så? Har inte tänkt supa o förstöra trippen, men om man festar kan man ju ta nån öl, så man inte sitter där ensam när alla andra dricker.
Det ska inte vara några problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in