2008-02-29, 00:07
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmon
funkar det att fylla på eller blir man tolerant snabbt, skulle det funka att snorta några mg till om man inte blir nöjd med det man redan har i magen?

skiljer sig längden på ruset mycket om man snortar gämfört med att bomba?

nja de sitter några timmar kortare om du snortar i och med att det kickar igång direkt på knappt 5 minuter när du snortar jämfört med typ 1 timme när du kör oralt.

ett tips: kör en dos oralt först.. sen efter några timmar om du känner att du vill fylla på så snorta en liten extra dos
Citera
2008-03-01, 20:09
Bannlyst
Jag har tagit 2C-B förut och det jag e mest nyfiken på är: Vart fan ska man vända sej om man vill besöka planeten venus igen?? Vet ju att det går troligtvis beställa "biljetter" från asien, men tänkte nått närmare kanske.
Fridens
Citera
2008-03-02, 02:05
Medlem
Mystiqes avatar
Har någon av er (ni som har inhandlat via webben) testad 2c-b med easy tester, för att vara på säkra sidan att det är den äkta varan? Eller kan inte testerna urskilja sig pga många av dessa 2c släkten har nästintill lika uppbyggnader?

Sen vilka webb sidor som ni vet är scammers? Så andra här inte blir blåsta...
Citera
2008-03-02, 02:30
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
nja de sitter några timmar kortare om du snortar i och med att det kickar igång direkt på knappt 5 minuter när du snortar jämfört med typ 1 timme när du kör oralt.

ett tips: kör en dos oralt först.. sen efter några timmar om du känner att du vill fylla på så snorta en liten extra dos
Fungerar det verkligen bra då? Jag menar alla andra serotonerga hallucinogener skapar ju en kraftig tolerans(även korstolerans mot alla/många andra serotonerga droger), så det låter ju konstigt om just 2C-B inte skulle göra det.. Jag har dock aldrig testat 2C-B, och N-etylvariantenten testade jag aldrig att fylla på.
Om 2-CB svider i närheten så mycket som N-etyl-2C-B gör så kommer få några jobbiga minuter efter du har snortat det, speciellt iom att du är trippad då också..
Citera
2008-03-02, 10:15
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Fungerar det verkligen bra då? Jag menar alla andra serotonerga hallucinogener skapar ju en kraftig tolerans(även korstolerans mot alla/många andra serotonerga droger), så det låter ju konstigt om just 2C-B inte skulle göra det.. Jag har dock aldrig testat 2C-B, och N-etylvariantenten testade jag aldrig att fylla på.
Om 2-CB svider i närheten så mycket som N-etyl-2C-B gör så kommer få några jobbiga minuter efter du har snortat det, speciellt iom att du är trippad då också..
exakt min tanke, det var därför jag ställde frågan.
på svamp tex måste man ju ta nästan dubbla dosen när man skall fylla på under ruset. Det är ju därför folk rekomenderar att dra i sig en fet dos frånbörjan för att det är slösaktigt att fylla på.
jag är mest erfaren av tryptaminer dock
Citera
2008-03-02, 17:08
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv

javisst funkar det. har själv kört så!
Citera
2008-03-04, 14:22
Medlem
Hallucinogenics avatar
kastar iväg en gröning till.. fick mitt paket idag
Citera
2008-03-04, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
kastar iväg en gröning till.. fick mitt paket idag
So do I!
Väldigt små trevliga piller, dessutom fick man paketet fult ihoptejpat, med en fult skriven text på framsidan och med en massa utrivna papper från en Elgiganten katalog i. Precis som det ska vara!
Citera
2008-03-04, 21:12
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
So do I!
Väldigt små trevliga piller, dessutom fick man paketet fult ihoptejpat, med en fult skriven text på framsidan och med en massa utrivna papper från en Elgiganten katalog i. Precis som det ska vara!

Exakt så som jag fick det
Citera
2008-03-06, 10:24
Medlem
trippens avatar
fiins 2c-b killen kvar eller .. någon som kan pm:a adressen.
Citera
2008-03-06, 19:09
Medlem
muxxor918s avatar
Sökte men hitta inget, står säkert nånstans.
Men men, alkohol + 2c-b? hur funkar de ihop?

Tack på förhand

//Muxxor
Citera
2008-03-06, 21:50
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Sökte men hitta inget, står säkert nånstans.
Men men, alkohol + 2c-b? hur funkar de ihop?

Tack på förhand

//Muxxor

de funkar, men tycker de är ganska onödigt :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in