2c-b, eller som jag och mina vänner kaller det två flickor i 9c med vänner i "b" klassen, nej men till topic:
2c-b i snoken(30mg): Svedan är något man inte vill uppleva, första gången man snortaded tjack så sved det lite smått, tänk då tjack med salt och backpulver plus lite till. Men eftr ca 10min så kommer fnittret, nojjor, pirret och otilllåtet leénde. Sen kommer saker börja röra på sig, påminner lite om svamp. sen efter ca 30min kommer peaken vilket är galet. man är helt klar i skallen men har men allt rör sig som fan, tänk en sten på marken som börjar bli utdragen blir som en mask kan man säga(svårt att beskriva) sen andas allt väldigt mycket. Sen kan du lätt ha diskutioner med människor men kan vara svårt att låte bli att lyssna på alla andra, jag hängde med i ca 8st olika konversationer på samma gång plus den jag själv hade med en tös. sen när det börjar trappa ner kommer känslan " JAG VILL HA MER, MER, MER , MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" sedan dagen efter så är du slö och har en svidande känsla i bakhuvudet, det "bränner" sen är jag (även mina vänner) slöa och somnar runt klockan 18 i någon timma. bästa sättet att slippa detta är att ta sig en gås
Ursäkta min stavning etc, är inte hundra i skallen **.
PEACE
GASH