2008-09-21, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darthbong
***** hade lagt ner sidan va?

Ja det var länge sen, om han nu inte lagt upp nån ny sida men det tror jag inte
Citera
2008-09-22, 15:43
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
happy hade lagt ner sidan va?

ja, men de var ju bara för att sidan drog åt sig för mkt uppmärksamhet.
bättre å ligga lågt
Citera
2008-09-23, 20:16
Medlem
Darthbongs avatar
2c-b som lät så roligt, btw legalt ?
Citera
2008-09-23, 20:25
Bannlyst
Citat:

Narkotikaklassat
Citera
2008-09-23, 20:46
Medlem
Darthbongs avatar
aj aj lät inge bra :/...
då får man väll leta reda på nå chineser som skickar de
Citera
2008-09-23, 22:00
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:

det är narkotikaklassat sen typ 1999 i sverige.
men vem fan bryr sig om det, folk kommer ju inte direkt sluta ta det för det eller hur?
Citera
2008-09-24, 17:20
Medlem
Hallucinogenics avatar
är de någon som provat "de glada's" nya methylone?
Citera
2008-09-25, 18:27
Medlem
mindwalkers avatar
2c-b, eller som jag och mina vänner kaller det två flickor i 9c med vänner i "b" klassen, nej men till topic:
2c-b i snoken(30mg): Svedan är något man inte vill uppleva, första gången man snortaded tjack så sved det lite smått, tänk då tjack med salt och backpulver plus lite till. Men eftr ca 10min så kommer fnittret, nojjor, pirret och otilllåtet leénde. Sen kommer saker börja röra på sig, påminner lite om svamp. sen efter ca 30min kommer peaken vilket är galet. man är helt klar i skallen men har men allt rör sig som fan, tänk en sten på marken som börjar bli utdragen blir som en mask kan man säga(svårt att beskriva) sen andas allt väldigt mycket. Sen kan du lätt ha diskutioner med människor men kan vara svårt att låte bli att lyssna på alla andra, jag hängde med i ca 8st olika konversationer på samma gång plus den jag själv hade med en tös. sen när det börjar trappa ner kommer känslan " JAG VILL HA MER, MER, MER , MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" sedan dagen efter så är du slö och har en svidande känsla i bakhuvudet, det "bränner" sen är jag (även mina vänner) slöa och somnar runt klockan 18 i någon timma. bästa sättet att slippa detta är att ta sig en gås

Ursäkta min stavning etc, är inte hundra i skallen **.

PEACE
GASH
Citera
2008-09-29, 20:37
Medlem
riverhorses avatar
Jag har ett par st piller som ska vara 2C-B, går det inte lika bra att svälja skiten istället för att snorta och få världens näsdödare?
Citera
2008-09-29, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riverhorse
Jag har ett par st piller som ska vara 2C-B, går det inte lika bra att svälja skiten istället för att snorta och få världens näsdödare?

Är ganska subjektivt om det är lika bra eller ej, beror på vad du vill få ut. En oral tripp är lugnare, varar längre och har längre onset. Medans en nasal slår på efter bara några minuter och är mer intensiv (om doserna är lika) och varar kortare
Citera
2008-09-30, 01:49
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riverhorse

piller?
väldigt sällsynt att 2cb pressas på tablett nuförtiden då det är narkotikaklassat.
Citera
2008-09-30, 02:36
Medlem
Supersonic_Flys avatar
2c-b verkar vara hallucinogenen för mig. Euforin tillsammans med att trippen är mer visuell än mindfuck låter onekligen intressant. Får bli en beställning från "de glada".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in