Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Hr det varierat mycket på de olika batcharna tidigare? Har införskaffat från en annan källa, kan jag vänta mig en möjlig potensskillnad då? Har aldrig tänkt att 2-cbet varit olika starkt nämligen.
Kul att se dig tillbaka btw!
Jag tycker inte det vart nån nämnvärd skillnad mellan dom tidigare batcharna potensmässigt, men utseendemässigt har det varierat lite under årets lopp. Den första jag testade var mera kornig, medans dom andra var mer mjöliga, om jag minns rätt. Kanske var tvärt om tom. Var ju ett tag sen. Har inte testat den senaste batchen så kan inte uttala mig om hur den är.