Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Förbannat roligt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
hehe det märks att du är ganska skev just nu

Nånting måste man ju fan duga till här i livet. Ni har ingen aning om vilken utmaning det är att formulera sig någorlunda normalt medan resterande hjärndelar fokuserar på att interpretera vad det är som försiggår i tråden. Fattar ingenting osv.
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Det jag menade med "svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt" är jag alltid brukar behöva ta dubbel dos än det som rekommenderas för att känna av lika mycket som andra människor. Detta blir väldigt irriterande och dyrt i längden så jag bestämde mig för inte så länge sedan att aldrig mera ta droger oralt (så länge det inte är det ändå tillvägagångssättet så klart).
Påverkas du svårare trots uppehåll? Tyvärr, Fan har nog vänt din kappa upp och ner i vinden och förgiftat dig med en permanent tolerans. Det finns fler som lider av detta djävulspåhitt men sedan finns ju även den sortens människor som inte påverkas
alls av exempelvis svamp. Äter du någon form av medicin? Kan det vara något i din kost som du går på som på moraliska grunder stöter bort dödsknarket? Just 2C-b bojkottas nog av antidepp och benzo och liknande strunt som man helst skall avstå ifrån över huvud taget. Börjar näsan strejka har du fortfarande rektum och venen kvar. Oroa dig inte, det finns många resemöjligheter till Mordor!