2009-02-06, 20:03
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Hur gör ni när ni ska ta det oralt men ni inte har det i en kapsel redan?

Blanda ut det i ett glas vatten och drick det.

Citat:
Och sen undrar jag, finns det två olika 2C-B?
Det finns ju den på ND som heter N-ethyl-2c-b och sen finns det väll en som bara heter 2c-b? eller är jag helt ute och cyklar nu?

2C-b och N-Ethyl-2C-b är olika, droger, ja. N-Ethyl-2C-b är oklassad och det är därför den säljs öppet av ND. Försäljningen av 2C-b sker mer "bakom kulisserna" så att säga.
Citera
2009-02-06, 20:21
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Hur gör ni när ni ska ta det oralt men ni inte har det i en kapsel redan?

Bomba! Efter kapsel så är bombning det mest sparsamma och minst illasmakande sättet.
Citera
2009-02-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
https://www.flashback.org/showthread.php?t=782615
Snyggt att jag startat en tråd om det och inte kom ihåg.. Blev aldrig av den gången och inte nu heller.
Bättre att spara huvudet och blanda det med md i sånna fall.
Citera
2009-02-08, 01:18
Medlem
MussePiggs avatar
De skönaste är ändå att ta en 30mg oralt sen vänta typ 45-1h och sen dra en 30mg i näsan. Fyfan vilken upplevelse. Så najs alltså. Kittlas i fötterna bara jag tänker på de ^^
Citera
2009-02-08, 01:24
Medlem
jagtarenpajs avatar
Jag bumpar mig själv: Jag skulle vilja ställa en fråga till alla er som är erfarna med 2c-b: Är det inte så att det faktiskt blir en annan typ av effekt på nasalt intag och oralt intag? Personligen så har alla mina orala intag resulterat i timtals med euforisk dans men inga riktiga hallucinationer eller mindfuck. Däremot vid nasalt intag (har bara tagit nasalt 2 gånger dock) så har tripparna blivit mycket intensivare med påtagligt mindfuck och kraftiga hallucinationer som istället resulterar i att man knappt klarar av att dansa och istället bara sitter/ligger och "flyter" igenom hela trippen. Så återigen frågan: Är det bara jag som upplever detta på olika sätt?
Citera
2009-02-08, 01:28
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag bumpar mig själv: Jag skulle vilja ställa en fråga till alla er som är erfarna med 2c-b: Är det inte så att det faktiskt blir en annan typ av effekt på nasalt intag och oralt intag? Personligen så har alla mina orala intag resulterat i timtals med euforisk dans men inga riktiga hallucinationer eller mindfuck. Däremot vid nasalt intag (har bara tagit nasalt 2 gånger dock) så har tripparna blivit mycket intensivare med påtagligt mindfuck och kraftiga hallucinationer som istället resulterar i att man knappt klarar av att dansa och istället bara sitter/ligger och "flyter" igenom hela trippen. Så återigen frågan: Är det bara jag som upplever detta på olika sätt?

Jämför du luktandet och sväljandet av samma dos eller har du haft det i åtanke och luktat mindre när du väl luktat?
Citera
2009-02-08, 01:38
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Jämför du luktandet och sväljandet av samma dos eller har du haft det i åtanke och luktat mindre när du väl luktat?

Jag jämför luktandet med dubbel dos av sväljandet. Dock så kan det påpekas att jag värkar ha svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt med alla droger.
Citera
2009-02-08, 01:38
Medlem
Nicanors avatar
Citat:

Jo nasalt intag ger ju, enligt min erfarenhet, alltid en intensivare men kortare tripp oavsett vilken serotonerg hallucinogen det gäller. Det medför att effekterna kan upplevas annorlunda så jag är beredd att hålla med.

Edit:
Citat:
Dock så kan det påpekas att jag verkar ha svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt med alla droger.

Det här stämmer in på mig också.
Citera
2009-02-08, 01:47
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Jag jämför luktandet med dubbel dos av sväljandet. Dock så kan det påpekas att jag värkar ha svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt med alla droger.

Du luktar alltså dubbelt så mycket än du själver? Jag är otroligt skev just nu så jag ber om ursäkt om jag missuppfattat dig men om jag förstått dig rätt är det helt enkelt därför du handikappas. Luktar du upplever du ett intensivare rus vilket gör att du ligger bra där du är. Lukta mindre nästa gång du luktar så får du se att du kanske lyckas stå upp :-)

Jag förstår inte alls vad du menar med att du påverkas svårare oralt än "vanligt" dock. Menar du att du upplever ett starkare rus när du luktar än när du sväljer är det förståeligt då din näsa är duktigare på att agera knarkmålvakt än din mage. Detta för att du är människa.
Citera
2009-02-08, 01:56
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Du luktar alltså dubbelt så mycket än du själver? Jag är otroligt skev just nu så jag ber om ursäkt om jag missuppfattat dig men om jag förstått dig rätt är det helt enkelt därför du handikappas. Luktar du upplever du ett intensivare rus vilket gör att du ligger bra där du är. Lukta mindre nästa gång du luktar så får du se att du kanske lyckas stå upp :-)

Jag förstår inte alls vad du menar med att du påverkas svårare oralt än "vanligt" dock. Menar du att du upplever ett starkare rus när du luktar än när du sväljer är det förståeligt då din näsa är duktigare på att agera knarkmålvakt än din mage. Detta för att du är människa.

Förbannat roligt inlägg.

Jag tror pajen och jag menar samma sak. Jag menade i alla att det ofta krävs högre doser för mig än de flesta andra när det gäller oral administrering, antar att något i min mage bryter ned de flesta droger väldigt effektivt. Detta för att jag är människa. Det är en av anledningarna till att jag ofta "luktar" på glöggen. Dessutom gillar jag det snabba påslaget, antar att det också har med min mänsklighet att göra.
Citera
2009-02-08, 01:59
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:

hehe det märks att du är ganska skev just nu Det jag menade med "svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt" är jag alltid brukar behöva ta dubbel dos än det som rekommenderas för att känna av lika mycket som andra människor. Detta blir väldigt irriterande och dyrt i längden så jag bestämde mig för inte så länge sedan att aldrig mera ta droger oralt (så länge det inte är det ändå tillvägagångssättet så klart).
Citera
2009-02-08, 02:06
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Förbannat roligt inlägg.
Citat:
hehe det märks att du är ganska skev just nu

Nånting måste man ju fan duga till här i livet. Ni har ingen aning om vilken utmaning det är att formulera sig någorlunda normalt medan resterande hjärndelar fokuserar på att interpretera vad det är som försiggår i tråden. Fattar ingenting osv.

Citat:
Det jag menade med "svårare att bli påverkad vid oralt intag än vanligt" är jag alltid brukar behöva ta dubbel dos än det som rekommenderas för att känna av lika mycket som andra människor. Detta blir väldigt irriterande och dyrt i längden så jag bestämde mig för inte så länge sedan att aldrig mera ta droger oralt (så länge det inte är det ändå tillvägagångssättet så klart).

Påverkas du svårare trots uppehåll? Tyvärr, Fan har nog vänt din kappa upp och ner i vinden och förgiftat dig med en permanent tolerans. Det finns fler som lider av detta djävulspåhitt men sedan finns ju även den sortens människor som inte påverkas alls av exempelvis svamp. Äter du någon form av medicin? Kan det vara något i din kost som du går på som på moraliska grunder stöter bort dödsknarket? Just 2C-b bojkottas nog av antidepp och benzo och liknande strunt som man helst skall avstå ifrån över huvud taget. Börjar näsan strejka har du fortfarande rektum och venen kvar. Oroa dig inte, det finns många resemöjligheter till Mordor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in