2009-03-02, 21:28
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Illamående vid nasalt intag är inte alls ovanligt, men att det skulle sitta i 20min låter lite mycket tycker jag. Brukar illamåendet hålla i sig även efter du spytt?
Nä försvinner ganska snabbt efter man spytt
Citera
2009-03-02, 21:30
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Jo men har inte testat nasalt utan oralt men jag mådde också lite illa. Brukar göra det på psykedeliska droger öht på uppkommen.
Jo brukar också göra det men har bara testat svamp och 2cb. Brukar man göra det på syra också? (Du borde testa nasalt, sjukt värt)
Citera
2009-03-02, 22:05
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Jo brukar också göra det men har bara testat svamp och 2cb. Brukar man göra det på syra också? (Du borde testa nasalt, sjukt värt)

Kroppen blir rätt orolig (väldigt orolig på just upkommen) på dem flesta psykadeler. Så att må illa är väldigt vanligt. Dock mår man nog illa mer psykiskt än fysiskt då hjärnan kan spöka sig lite. Har själv aldrig mått illa.
Citera
2009-03-02, 22:13
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Kroppen blir rätt orolig (väldigt orolig på just upkommen) på dem flesta psykadeler. Så att må illa är väldigt vanligt. Dock mår man nog illa mer psykiskt än fysiskt då hjärnan kan spöka sig lite. Har själv aldrig mått illa.
Jo troligtvis bara hjärnan som fuckar upp men redigt illa brukar jag iaf må speciellt innan 2cb.
Citera
2009-03-02, 22:15
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Jo troligtvis bara hjärnan som fuckar upp men redigt illa brukar jag iaf må speciellt innan 2cb.

Jo ett par vänner mår också jäkligt illa på just 2c-b. Jag tar mitt med vatten och får inget illamående. Men kapslarna mår folk skitilla av. Kanske för att det blir en sån kick för magen. Testa att göra en vattenshot nästa gång (om du inte gjort det redan) och se efter om du mår illa då. Alternativt käka typ youghurt/fil innan/efter.
Citera
2009-03-02, 22:26
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Jo ett par vänner mår också jäkligt illa på just 2c-b. Jag tar mitt med vatten och får inget illamående. Men kapslarna mår folk skitilla av. Kanske för att det blir en sån kick för magen. Testa att göra en vattenshot nästa gång (om du inte gjort det redan) och se efter om du mår illa då. Alternativt käka typ youghurt/fil innan/efter.
Jo ska nog göra det, borde väl smaka skit dock? Hjälper youghurt och sånt mot illamående?
Citera
2009-03-03, 10:39
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Jo ska nog göra det, borde väl smaka skit dock? Hjälper youghurt och sånt mot illamående?

Äsch så farligt smakar det inte. Om det nu är så illa så kan du ta ett tuggummi efter shoten.

Youghurt/fil hjälper skitbra då det blir lent och fint för magen.

Nu är detta för oralt intag.
Att du mår illa när du kör nasalt beror på att balanssinnet fuckar ur, så hastigt.

Kort och gott för att förhindra illamående. Fil/youghurt för oralt och en postafen för nasalt (åksjukepiller, finns receptfritt på apoteket).
Citera
2009-03-03, 11:04
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Äsch så farligt smakar det inte. Om det nu är så illa så kan du ta ett tuggummi efter shoten.

Youghurt/fil hjälper skitbra då det blir lent och fint för magen.

Nu är detta för oralt intag.
Att du mår illa när du kör nasalt beror på att balanssinnet fuckar ur, så hastigt.

Kort och gott för att förhindra illamående. Fil/youghurt för oralt och en postafen för nasalt (åksjukepiller, finns receptfritt på apoteket).
Ah soft men postafen borde väl hjälpa för oralt med?
Citera
2009-03-03, 11:08
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:

Jo som tidigare skrev så brukar man göra det på alla psykedeliska droger. Hehe jaså så nasalt är så värt? Blir det inte bara så att man behöver mindre men att det blir typ samma effekt? Man har ju läst att det ska svida som inget annat några gånger...
Citera
2009-03-03, 11:31
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ah soft men postafen borde väl hjälpa för oralt med?

Japp det gör det. Men inte nödvändigt eftersom att det inte blir samma rush för balanssinnet som det blir för nasalt.
Citera
2009-03-03, 12:37
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Jo som tidigare skrev så brukar man göra det på alla psykedeliska droger. Hehe jaså så nasalt är så värt? Blir det inte bara så att man behöver mindre men att det blir typ samma effekt? Man har ju läst att det ska svida som inget annat några gånger...

Fördelarna med nasalt är att du behöver halva mängden för att uppnå samma effekt som vid oralt intag samt att det slår på mycket snabbare.

Nackdelarna är att det svider som en viking och håller bara i sig i 2-3 timmar vilket bara är hälften av tiden som oralt intag räcker i.
Citera
2009-03-03, 13:18
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Jo helt klart värt, Speciellt om man drar 30mg så får du effekt som av 60mg oralt. Sen är det sjukt mäktigt att gå från 0-100 på 15min typ =P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in