2008-11-30, 22:50
Medlem
Jocke_cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahees
Den här frågan har säkert kommit upp massa gånger i tråden redan, men på en söndag kväll såhär orkar jag verkligen inte leta upp svaret, så om någon har lust så svara gärna på frågan..

är det stor chans att snea på en 30mg 2c-b kapsel

På frågan om det är stor chans på att snea så skulle jag säga nej. Har snortat större mängder utan att ens vara i närheten av att snea, men sen så kan det ju vara olika från person till person. Tror ändå de flesta håller med om att chansen är liten vid 30mg oralt.
Citera
2008-11-30, 22:52
Medlem
akubaas avatar
Risken finns, två av mina kompisar har sneat ur totalt på det.
dock var det på 60mg men kan säkerligen hända på 30mg med

Citat:
Den här frågan har säkert kommit upp massa gånger i tråden redan, men på en söndag kväll såhär orkar jag verkligen inte leta upp svaret, så om någon har lust så svara gärna på frågan..

är det stor chans att snea på en 30mg 2c-b kapsel
Citera
2008-12-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ac0
Stor chans, vet jag inte. Men de hände min polare igår. Bland det mest obehagliga jag varit med om, okontaktbar, spyr på sig själv, ligger o krampar och utger sig väldigt obehagliga ljud och rörelser.
Hur mkt tog din polare? Blandade han med något annat?
Citera
2008-12-01, 00:48
Medlem
ac0s avatar
Citat:
Hur mkt tog din polare? Blandade han med något annat?

30mg i näsan, första gången. Nej, han blandade inte med någonting.
Citera
2008-12-01, 15:54
Medlem
Hallucinogenics avatar
som sagt, det är olika från person till person.

det handlar om ens psyke,
är man minsta tveksam eller orolig för att snea kommer man med största sannolikhet att snea.

simple as that
Citera
2008-12-01, 19:57
Medlem
sökarns avatar
Någon som gett sig på att blanda hederlig svamp med 2c-b?
Citera
2008-12-02, 01:18
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sökarn
Någon som gett sig på att blanda hederlig svamp med 2c-b?
Nej, men är väldigt sugen på att testa!

Känns som en bra kombo. Svamp med mer färger!
Citera
2008-12-02, 13:46
Bannlyst
jag tycker att nethyl2cb var bättre än bara 2cb iofs hade jag vari vaken 3 dygn när jag tog 2cb och rökt en massa weed men ändå tycker bara det borde göra grejjen lite roligare blev lite besviken faktist nethyl var fetare
Citera
2008-12-02, 14:40
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnedBRain
jag tycker att nethyl2cb var bättre än bara 2cb iofs hade jag vari vaken 3 dygn när jag tog 2cb och rökt en massa weed men ändå tycker bara det borde göra grejjen lite roligare blev lite besviken faktist nethyl var fetare

då har du inte testat RIKTIG 2cb.
riktig 2cb är det mkt mer krut i än nethyl versionen.

på 100mg nethyl fick jag ungefär samma effekt som på 30-40mg riktig 2cb.
och då fick jag knappt någon effekt utav nethylen oralt, utan den var man nästan TVUNGEN att snorta för att få effekt av.
Citera
2008-12-02, 20:17
Medlem
Tjena! Tjena! Kände mig oxo tvungen att säga att riktig 2c-b slår Methylversionen med hästlängder. Och då har man tagit 100/150mg Methyl vid några tillfällen. Dock synd som fan att den försvann, den funkade ju bättre än tex 4-ho-met.. Men några riktiga gamla tabs av 2c-b slår dom flesta andar substanser.. Intensivare i både kropp och huvud än syra, roligare än svamp på alla sätt.. Går kanske inte att jämföra med svamp men jämfört med syra tycker ja det går. Tycker syra är en klassiker, lagom långt rus samt inte lika fet peak som på 2c-b. Känslorna när en fet dos 2c-b slår är onormalt starka när ja jämför med syra, brukar komma som en bomb med mönster och upplösning som först kommer efter 5-6 timmar på syra, men det rör sig så mkt fortare än på syra.. Tycker man brukar kunna betrakta syratripparna med lugnt och fast sinne medans 2c-b är ren Cirkus som byter karaktär på mina upplevelser på bara någar sekunder. Men det ja hinner betrakta är vackert och sagolikt.. Har aldrig tagit det det riktiga i pulverform, men brukar det hålla en hög kvalite?
Citera
2008-12-02, 23:35
Medlem
West-ens avatar
OT raderat.
Citera
2008-12-03, 08:20
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Jag snortade Meph på peaken av en 2c-b kapsel och på bra röka och kan konstatera att det var helt underbart. Man befinner sig i en stark euforiskt svävande känsla samtidigt som man beskådar visuella effekter som gör en stum av förundran. MDMA och 2c-b är något jag bara måste prova.
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-12-03 kl. 08:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in