Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
tusan.. när det kommer till trippar lämpar de sig bäst i naturen för mig, att ligga stilla på en liten glänt med massa träd runt om en, på landet där jag bor har jag det precis såhär..med en skog precis intill. nästan vartenda vår/sommartripp som har varit väldigt givande, och intressant har varit ute i den nära natur jag har till hands. kul sällskap har jag inte längre, inte i dessa åldrarna och de fåtal vänner man har kvar i sitt liv har lagt av med experimentera, eller aldrig varit för något annat än stimulanter. så det är jag ensam som får trippa. frugan i köket tycker det är alldeles för obehagligt för att prova..bara en vägg andas på mdma blir hon nervös. vem vet,jag kanske finner den rätta takten för mig på 2cb. om inte så har du väl rätt - jag har ingen att flumma med helt enkelt och då står jag mitt kast,jag ville prova i alla fall!
Jo är egentligen lika dan nu för tiden jag med, låter mycket trevligt det där! Lämpar sig nog bättre med svamp/lsd/någon av shulgins bättre tryptaminer för det syftet tyvärr.
Det finns dock kvalitéer med 2c-b som ändå går att avnjuta både själv och med andra. Den sköna leraktiga bodyloaden som kommer efter den jobbiga onseten är en av dem, vansinnigt skönt att stretcha och bara känna sin kropp, håller man på med yoga eller liknande måste det var guld. En annan kvalité är att bara gå runt och känna sig ordentligt "fånig" och bara vara i det tillståndet, ta sig själv på riktigt lite allvar för en stund och skratta åt det hela. Tror detta är sunt och kan ge en del perspektiv om man berarbetar det man skrattar åt efteråt (även om mycket är mest strunt, hehe). Äta är också en mycket märklig upplevelse för övrigt. Kan tänka mig att sex skulle vara underligt men mysigt.