2013-04-17, 13:49
Medlem
Jag började känna effekter runt 18:30 peak vid 19:00 och vid 21:30 var jag på afterglow skulle jag säga. Så det var lite bang for the buck, alla reagerar olika. Jag boostade med cb under peak.
Citera
2013-04-18, 20:12
Medlem
Märklig tolerans ökning hade det i alla fall, jag provade att snorta 25mg idag (2 dagar efter debut) utan effekt.
Citera
2013-04-18, 20:32
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Märklig tolerans ökning hade det i alla fall, jag provade att snorta 25mg idag (2 dagar efter debut) utan effekt.
Trist! Som sagt, 3-5 dagar är det som gäller som jag sa
Citera
2013-04-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Trist! Som sagt, 3-5 dagar är det som gäller som jag sa

Minst sagt, ibland går ens experiment inte som man vill. Ingen förlust. Har en kapsel packad med 44mg som blir min nästa omgång, det kan nog ta ett par veckor men jag återkommer givetvis...och jag hoppas att den här gången blir bättre än min debut, tvi den som ger sig, jag ska nog finna de fina i detta..
Citera
2013-04-18, 20:41
Medlem
Shine_s avatar
Som sagt, se till att ha något kul sällskap snarare än något djupt sällskap, 2c-b är till för att ha skoj enligt mig. Flummig skojjig musik, t.ex. I am the walrus,annan gammal gladprogg och dylikt är den "vibe" som är optimal för 2cb. Även kul att gå ut på upptåg och dylikt eftersom man kan bete sig hyfsat iaf. Funkar även bra på drogliberala fester, eller där ingen känner en, hehe. Jag har varit tokhög på 2c-b bland okända överklassbarn på ett herrgårdspartaj en gång, episk tripp minst sagt
Citera
2013-04-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Som sagt, se till att ha något kul sällskap snarare än något djupt sällskap, 2c-b är till för att ha skoj enligt mig. Flummig skojjig musik, t.ex. I am the walrus,annan gammal gladprogg och dylikt är den "vibe" som är optimal för 2cb. Även kul att gå ut på upptåg och dylikt eftersom man kan bete sig hyfsat iaf. Funkar även bra på drogliberala fester, eller där ingen känner en, hehe. Jag har varit tokhög på 2c-b bland okända överklassbarn på ett herrgårdspartaj en gång, episk tripp minst sagt

tusan.. när det kommer till trippar lämpar de sig bäst i naturen för mig, att ligga stilla på en liten glänt med massa träd runt om en, på landet där jag bor har jag det precis såhär..med en skog precis intill. nästan vartenda vår/sommartripp som har varit väldigt givande, och intressant har varit ute i den nära natur jag har till hands. kul sällskap har jag inte längre, inte i dessa åldrarna och de fåtal vänner man har kvar i sitt liv har lagt av med experimentera, eller aldrig varit för något annat än stimulanter. så det är jag ensam som får trippa. frugan i köket tycker det är alldeles för obehagligt för att prova..bara en vägg andas på mdma blir hon nervös. vem vet,jag kanske finner den rätta takten för mig på 2cb. om inte så har du väl rätt - jag har ingen att flumma med helt enkelt och då står jag mitt kast,jag ville prova i alla fall!
Citera
2013-04-18, 21:16
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
tusan.. när det kommer till trippar lämpar de sig bäst i naturen för mig, att ligga stilla på en liten glänt med massa träd runt om en, på landet där jag bor har jag det precis såhär..med en skog precis intill. nästan vartenda vår/sommartripp som har varit väldigt givande, och intressant har varit ute i den nära natur jag har till hands. kul sällskap har jag inte längre, inte i dessa åldrarna och de fåtal vänner man har kvar i sitt liv har lagt av med experimentera, eller aldrig varit för något annat än stimulanter. så det är jag ensam som får trippa. frugan i köket tycker det är alldeles för obehagligt för att prova..bara en vägg andas på mdma blir hon nervös. vem vet,jag kanske finner den rätta takten för mig på 2cb. om inte så har du väl rätt - jag har ingen att flumma med helt enkelt och då står jag mitt kast,jag ville prova i alla fall!

Jo är egentligen lika dan nu för tiden jag med, låter mycket trevligt det där! Lämpar sig nog bättre med svamp/lsd/någon av shulgins bättre tryptaminer för det syftet tyvärr.
Det finns dock kvalitéer med 2c-b som ändå går att avnjuta både själv och med andra. Den sköna leraktiga bodyloaden som kommer efter den jobbiga onseten är en av dem, vansinnigt skönt att stretcha och bara känna sin kropp, håller man på med yoga eller liknande måste det var guld. En annan kvalité är att bara gå runt och känna sig ordentligt "fånig" och bara vara i det tillståndet, ta sig själv på riktigt lite allvar för en stund och skratta åt det hela. Tror detta är sunt och kan ge en del perspektiv om man berarbetar det man skrattar åt efteråt (även om mycket är mest strunt, hehe). Äta är också en mycket märklig upplevelse för övrigt. Kan tänka mig att sex skulle vara underligt men mysigt.
Citera
2013-04-23, 16:17
Medlem
Resten fick åka ner i soptunnan. Det blev en 20mg snort, effektiv när det var visuellt men bodyloaden jag fick på debuten, var samma frustrerade lågt blodsocker bodyload som igår. Denna drog fungerade verkligen inte hos mig
Citera
2013-04-23, 18:23
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Resten fick åka ner i soptunnan. Det blev en 20mg snort, effektiv när det var visuellt men bodyloaden jag fick på debuten, var samma frustrerade lågt blodsocker bodyload som igår. Denna drog fungerade verkligen inte hos mig
Tråkigt att det inte var något för dig! ska du handla på SR igen rekommenderar jag varmt 4-aco-dmt utifrån dina preferenser, tror inte du kommer att bli besviken!

Synd på 2c-b:t att hamna i soptunnan förresten!
Citera
2013-04-23, 19:45
Medlem
txts avatar
Himla skumt med bodyload på 2c-b. Att kroppen mår helnajs är det som utmärker drogen för mig :/
Citera
2013-04-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av txt
Himla skumt med bodyload på 2c-b. Att kroppen mår helnajs är det som utmärker drogen för mig :/

Är det verkligen märkligt att olika individer reagerar olika på olika substanser?
Citera
2013-04-25, 00:33
Medlem
txts avatar
Citat:
Är det verkligen märkligt att olika individer reagerar olika på olika substanser?
Nej. Men det finns oftast anledningar som man kan reda ut. Det finns nästan alltid sätt att tackla de problemen man har med droger om man går in för det. Oftast. Men en del människor passar verkligen inte ihop med en del droger.

Vad gör du innan trippen, hur förbereder du dig? Vill inte övertala dig att pröva igen, bara lite nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in