Citat:

Ursprungligen postat av 
VadSkaDuBli

Jag väntar tills du läser på lite. Ta det lugnt och sakta. Ta den tiden du behöver. När du är klar (när det må vara), så kommer jag posta en bild på "Titanics namnskylt" och "den gråvita färgen". Då kommer du att vakna, d v som du inte vaknar själv.
Någongång i framtiden kommer en tät ryss eller kines att dyka ner igen och ta fram fakta. Då är det DU, och resten av världen, som kommer stå där med lång näsa.

Wow, originellt. Jag kan av ditt svar bara anta att du faktiskt tittade på dykbilderna och konstaterat misstaget i hela resonemanget.
Jag sparar din Post för framtida bruk (när det må vara), när någon Kines eller tät Ryss dykt ner igen och återigen inga nya konspiratoriska bevis framkommit. Dvs "I'll hold you to it".
För att återkoppla lite till tidigare i tråden. Hur lösta det konspiratoriska rederiet de internationella grundliga inspektionerna av Olympic efter olyckan? Hur fick man inspektörerna att acceptera att det, enligt konspirationsteoretikerna kölbrutna och trasiga Olympic, istället var splitternytt, helt och näst intill oanvänt? De extra resturangerna, inglasade däcken, utskjutande bryggvingarna mm, mm. Eller var de olika inspektörerna och utredarna korrupta?
Eller kan det ha varit så enkelt och tråkigt som att alla dessa features saknades och det i själva verket faktiskt rörde sig om Olympic och att hennes systerfartyg Titanic beklagligt nog låg på havets botten?