2021-02-09, 00:04
Medlem
NoTruces avatar
Det ingen kan ta ifrn dem r att Storm of the Light's Bane r ett av vrldens bsta BM-album.
Citera
2021-02-09, 09:45
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Jon verkade ju vara mest vara en bondtlp som kt raggarbilar och snusat ls snus s det ser ut som en nerbrnd negerby i kften. Om han nu han inte hittat denna musikstil annars hade han nog levt kvar vid Eddie Meduza och Elvis. Speciellt bad ass var han aldrig men ltt vg att g genom att leka satan sjlv.
N det tror jag inte p. Han lyssnade p hrdrock och blev intresserad av de mer extrema banden. Sedan kan man anse vad man vill om hans tro och illdd. Men en duktig musiker och sngare var han.
Citera
2021-02-11, 01:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det ingen kan ta ifrn dem r att Storm of the Light's Bane r ett av vrldens bsta BM-album.
Riktigt bra skiva, fast gillar Reinkaos bttre fast den skivan r inte riktigt trve Black Metal.
Dissection r helt klart ett av vrldens bsta metalband.
Citera
2021-02-11, 01:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Varfr r det s svrt att f tag p skivorna Storm Of The Light's Bane och Reinkaos? Men skivan Somberlain finns nstan i verfld att f tag p.
Citera
2021-02-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
N det tror jag inte p. Han lyssnade p hrdrock och blev intresserad av de mer extrema banden. Sedan kan man anse vad man vill om hans tro och illdd. Men en duktig musiker och sngare var han.
Nja, det kan diskuteras. Mycket blev betydligt smre med ren. Srsklit efter han avtjnat sitt straff.
Citera
2021-02-12, 18:35
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Nja, det kan diskuteras. Mycket blev betydligt smre med ren. Srsklit efter han avtjnat sitt straff.
Jaha d tycker vi helt olika d. Tycker alla skivorna med Dissection r bra p olika stt. Sista skivan r ju ingen black metal, men nd vldigt bra.
Citera
2021-02-14, 18:33
Medlem
Citat:
Jaha d tycker vi helt olika d. Tycker alla skivorna med Dissection r bra p olika stt. Sista skivan r ju ingen black metal, men nd vldigt bra.
Han tappade ju det hel efter kken. Och ja, allt talar ju sitt klara sprk med sjlvmordet.
Jag kan erknna att jag lyssnat massvis p hans musik. Men knns som en bondtlp idag typ om man tnker p honom som person.
Sedan ryktet om att han begick sjlvmord fr att slja mer skivor? Eh kan vi inte bara avliva det ryktet nu? Jag har en kompis som tror detta 100% och hvdar detta.
Citera
2021-02-15, 12:42
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Han tappade ju det hel efter kken. Och ja, allt talar ju sitt klara sprk med sjlvmordet.
Jag kan erknna att jag lyssnat massvis p hans musik. Men knns som en bondtlp idag typ om man tnker p honom som person.
Sedan ryktet om att han begick sjlvmord fr att slja mer skivor? Eh kan vi inte bara avliva det ryktet nu? Jag har en kompis som tror detta 100% och hvdar detta.
Tycker att sista skivan r riktigt bra. Sedan det hr med sjlvmordet s var det fr att han ansg sig vara frdig i det hr livet. Enligt hans tro s ska man d och lmna det hr livet och ta sig an det efterkommande livet p andra sidan. Trist att han valde det, d han hade skert kunnat skapa mer musik. Men det var hans val. Sen har det inget med att bandet skulle slja mer skivor.
Citera
2021-02-15, 13:37
Medlem
Citat:
Tycker att sista skivan r riktigt bra. Sedan det hr med sjlvmordet s var det fr att han ansg sig vara frdig i det hr livet. Enligt hans tro s ska man d och lmna det hr livet och ta sig an det efterkommande livet p andra sidan. Trist att han valde det, d han hade skert kunnat skapa mer musik. Men det var hans val. Sen har det inget med att bandet skulle slja mer skivor.
Okej ja rtt trkigt som sagt. Men om man nu till varje pris vill avsluta jordelivet. S tycker jag man har all rtt till det .
Citera
2021-02-15, 18:37
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Okej ja rtt trkigt som sagt. Men om man nu till varje pris vill avsluta jordelivet. S tycker jag man har all rtt till det .
Precis och s tnkte han ocks. Att det r varje mnniskas rtt att avsluta sina liv nr de knner att det r dags.
Citera
2021-02-15, 19:13
Where dead angels lie cementerar Dissections sjlvklara plats bland de mest monumentala banden ever. Jag r inte tillrckligt true fr att brja rabbla obskyra grejer men det skiter jag hgaktningsfullt i. Jon var en mrdare och legend, gilla lget.
Citera
2021-02-16, 01:07
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Hller med! Synd att Jon valde att avsluta sitt liv, han kunde ha skapat mnga fler msterverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in