Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-09, 15:30
  #1
Medlem
Psychopatics avatar
Ok, det har bara hänt en gång för mig. Men vi hade inte varit ihop särskilt länge, kanske 2 veckor. Så sov hon hos mig, men jag käkar rätt många mediciner, så min sex-lust går upp o ner. O just den natten hade jag ingen lust alls. Jag sa att hon kunde få sova på soffan eller i min säng o jag på soffan.

Dagen efter gjorde hon slut...
Hon sa att jag inte kunde ta initiativ...

Nån mer som varit med om någon liknande situation?

Vill sluta att bete mig som ett fån o få till det med en riktig tjej snart o inga fylleknull! Tidigare tjejer har sagt typ samma sak, att jag inte kan ta initiativ!
Citera
2008-01-09, 15:35
  #2
Medlem
da_maas avatar
Ta initiativ då?

Då menar jag inte bara sexuellt.
Citera
2008-01-09, 15:35
  #3
Medlem
Aiolis avatar
Kunde ni inte sovit tillsammans utan att ha sex? Jag skulle känt mig rätt avvisad om jag blev förvisad till soffan.

Angående initiativgrejen så har det väl mer att göra med hur du agerar när du faktiskt är sugen. Ingen kan kräva att du ska ta initiativ till sex när du inte ens vill ha det.
Citera
2008-01-09, 15:35
  #4
Medlem
Apspektakels avatar
Enkel lösning, ta initiativ då!?

Det där med sexlusten är väl bara att förklara hur det ligger till (om du äter medicinen fortf).
Men ta det försiktigt för guds skull, om du så mycket som betonar ett ord lite fel så kommer dom tro att du tycker dom är fula. Kom ihåg att det är kvinnor vi snackar om här.
Citera
2008-01-09, 15:50
  #5
Medlem
Trollishs avatar
Varför skulle nån sova på soffan för? Hhaha inteundra att du äter medicin.
Citera
2008-01-09, 15:57
  #6
Medlem
Spinnacers avatar
Hahaha, tycker titeln är missvisande. Varför skulle en sova i soffan, man kan väl bara sova i samma säng.
Citera
2008-01-09, 16:02
  #7
Medlem
Tolvans avatar
Jag hade utan tvekan dumpat en kille som erbjudit mig soffan, du reduserade i mina ögon henne från flickvän till polare i och med det.
Citera
2008-01-09, 16:02
  #8
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Jag måste fråga samma sak: vad var felet med att sova i samma "möbel"? Du vet väl att "sova tillsammans" inte betyder samma sak som att ligga med varandra?
Citera
2008-01-09, 16:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag hade utan tvekan dumpat en kille som erbjudit mig soffan, du reduserade i mina ögon henne från flickvän till polare i och med det.

håller helt och fullt med, bli förvissad till soffan av den anledningen att killen inte vill ha sex? ehm nej tack...
Citera
2008-01-09, 16:19
  #10
Medlem
aegonss avatar
Jag blir tyvärr lite road av denna tråd.

Men som en massa andra har sagt, man kan faktiskt vara i närheten av varandra utan att ha sex... Det handlar inte om att du inte ville ligga, men däremot att du inte ville vara i närheten av henne när du inte var kåt (?!!).

Att trycka ur sig nåt sånt efter två veckor är inte så himla bra.
Citera
2008-01-09, 16:32
  #11
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aegons
Men som en massa andra har sagt, man kan faktiskt vara i närheten av varandra utan att ha sex... Det handlar inte om att du inte ville ligga, men däremot att du inte ville vara i närheten av henne när du inte var kåt (?!!).

Visserligen kan ju det bero på orsaken att HON blir lite framfusig om de ligger i samma säng, och att han känner sig dålig för att han inte reagerar på "rätt sätt". Men då borde TS kläckt ur sig det istället för att förpassa henne till soffan.

Bara spekulation nu, men...
Citera
2008-01-09, 16:36
  #12
Avstängd
JoltSparkZlers avatar
Hehe vilket luder du hade på halsen. Frågan är om hon gjorde slut på grund utav att hon fick sova på soffan, eller att du inte ville ha sex?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback