Citat:
Ursprungligen postat av
Iwannakissrihanna
Jag uppskattar verkligen smaken av Carlsberg, vattnig på ett bra sätt och inga andra hemska konsistenser.
Man kan undra vad du träffat på för öl? Just konsistensen är väl det minsta som skiljer. Visst, det finns öl med jästfällning, men det påverkar inte konsistensen särskilt mycket eftersom den oftast blir kvar i flaskan.