Citat:
Ursprungligen postat av CuO
¨Tjenare jag håller på att mälta eget korn till ölbryggning men jag såg här om dan att det hade blivit mögel på det. Jag rörde runt i konet så allt försvann och nu undrar jag om det är någon fara att använda detta maltkorn ändå.
Nu är inte jag någon ölbryggare (dessvärre, hade blivit en kickass sådan). Men testa
www.humle.se. Där har de ett bra bryggforum