Citat:
Ursprungligen postat av zeilon
Jag tyckte Whiteout var RIKTIGT bra, men dessvärre åkte Blizzard i vasken snabbt. Det kan ha varit något fel på min flaska, men den var rejält spritig och hade en extrem beska som inte kan vara meningen. Det påminde mest om någon parfym/tvållösning.
Oavsett så har jag en till så jag ska se om det kan ha varit ett måndagsexemplar för jag hade helt klart sett fram emot Blizzard efter recensionerna.
dricker den nu. det första som jag märker är just den "såpiga" smaken. visst är den lite vass och lite alkoholstinn, men inte överdrivet. och beskan tycker jag är lagom. kan vara som så att vi tycker helt olika, men det låter nästan som om du åkte på en sämre flaska.
whiteouten var betydligt bättre, vad kan denna få, säg 2,5.
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Jo, jag brukar lita på dina råd. Men är det bara jag som haft otur med deras öl och ofta fått öl med produktfel?
tackar för dom orden.
jag har väl inte druckit så värst mycket av hans grejer så jag kan säga att att det är kvalitetsvariation. men synd om det är så att du åkt dit många gånger, den enda av hans grejer jag köper med jämna mellanrum är "extra ipa" då jag som sagt saknar dipor på hyllan och då är det bara hardcore och extra ipa som finns att tillgå, tycker den är rätt god faktiskt.