Citat:
Ursprungligen postat av Cichlidae
Jag hade tänkt se till att ha ett fint urval ur alla kategorier hemma. Man vet aldrig vad det blir för väder.
Inget maxpris. Jag tjänar bra och besökarna tjänar ännu bättre.
Okej, det är noterat i minnesbanken. Tack!
om du skulle plocka från t.ex. brill så hade jag därifrån tagit följande:
3 fonteinen - straffe winter (jag vet att det är en faro, men den är så förbannat bra)
mikkeller - nelson sauvignon (en av de bästa öl jag någonsin druckit)
hopping frog - barrel aged boris the crusher
southern tier - choklat imperial stout
de ligger mellan 130-200/flaska, men pengar var ju sekundärt.
dessutom så går alla att beställa som enstyck, alltså inga kollikrav.
sen är brill också väldigt snabba med privatimporter då du är lite sent ute,
ibland kan det ta veckor (hos andra) innan de ens accepterar offerten.
visst, det är väl inte direkt sommaröl, men eftersom ni är "snobbar" så vill ni väl ändå inte sitta och dricka blaskig sommarlager/ale/ipa ändå.
här finns det mer gobitar.
http://www.brill.se/pdf/prislista.pdf