Citat:
Ursprungligen postat av Cichlidae
Hej. Ursäkta om jag är lat och inte orkar traggla mig igenom hela tråden på jakt efter godsakerna.
Men det är så att om två veckor lite drygt så kommer jag att få besök av några riktiga finsmakare. Jag är finsmakare själv också, men jag tänkte imponera lite extra med att fylla upp ölkylen med lite ovanligare förfriskningar och tänkte därmed göra en beställning ur beställningssortimentet på systemköp.
Vad skulle ni ha köpt? Tänkte köpa 5-10 flaskor av kanske 10-15 sorter
Vilken typ av öl hade du tänkt dig?
Stout,porter,ale eller någon typ av lager.
Har du något maxpris per styck?