Jag har funnit min nya favorit, nämligen Gråskägg från Strömsholms Brygghus. Otroligt god och fyllig till skillnad från "The Shipyard Longfellow Winter Ale" som jag fann blaskig.
* Nu undrar jag ifall det är någon som testat Gråskägg och har tips på liknande?
* Någon som har testat övriga öl från SB och kan ge en kort recension av dem?
Jag hoppas att dessa öler är fina nog så att inte detta klassas som OT...