Citat:
Ursprungligen postat av
staylucky
Ja, USA står väl för mycket av in-your-face-trenden, helt klart.
Såg en intressant kommentar på en bild där någon drack en Pliny där personen frågade nåt i stil med "Är den fortfarande bra med tanke på all NEIPA som finns idag?". Trender tar över och helt plötsligt ska det "gamla" vara dåligt då, eller? Jaja..
haha, ja se där. vilken idiotisk retorisk fråga. snacka om att man är osäker på sig själv när man resonerar på följande sätt. det är ju inte ens samma stil av öl, speciellt pliny som är en erkänt bra öl.
fast detta genomsyrar väl allt idag tack vare internet, idag finns det så extremt många tyckare och trender rör sig blixtsnabbt. en annan sak vi kan tacka internet för den enorma information man har tillgång till och låter många individer att läsa ikapp fakta som andra människor ackumulerat under många år, på pappret så kan de lika mycket, ja pluggisen kan säkert mera, men faktan sitter bara indrillat utan att egentligen ha en djupare förståelse kring det hela.
upplever samma sak inom mitt klädintresse, speciellt när jag pratar med min skräddare som har jobbat med skiten i över 40 år och kan allt ut och innan, sen sitter det på folk på nätet som inte ens var födda när han redan var en veteran och diskuterar vintagesnitt och om en sprund skall vara 11 eller 12cm som de inte gjort annat i livet. ja ni som läser manolos artiklar och sedan kommentarsfältet vet exakt vad jag menar.