Citat:
Ursprungligen postat av
P.G
Kan Pöhjala vara Europas bästa bryggeri när det gäller alkoholstarka öl? Genomgående hög kvalité, av det jag har smakat.
Ruggigt stabila och framför allt innovativa.
Sitter i skrivande stund och dricker deras Szechuan Bänger. Imps med Szechuanpeppar, stjärnanis, ingefära och Pu-Erh te. Riktigt trevlig med fyllighet och djup med en avslutande hetta av pepparn.