Citat:
Ursprungligen postat av
blim
Om de som känner att livet är meningslöst när de ser ett mörkt barn med Luciakrona ja jag vet faktiskt inte vad de ska göra men det låter inte roligt.
Så om skäggiga araber vandrar omkring med ljus på huvudet och inte en enda person tittar på dem eller bryr sig skulle ändå på något sätt påverka dig så mycket att du vill dö förstår jag inte heller?
Om dessa skäggiga araber som ingen tittar på hindrar då vita kvinnor att vara Lucior hur då?
Vem pratade om död? Det enda som dör är känslan av anknytning till varandra. Jag skiter i det själv, svenskhet är död sedan längesedan. Jag som individ överlever gott och väl att leva i denna själslösa land. Jag intresserar mig dock denna selektiva försök att sparka på den döende hunden som kan kallas "svenskhet", vad motiverar dessa "moderna" svenskar att sparka på den döende hunden?
Ifall kyrkor och skolor arrangerar att skägbarn från Afghanistan är Lucia eller liknande, så ser vi på TV PK-mångkultur propaganda om nya Sverige, så är det enda vettiga att säga att nya Sverige inte har någon anknytning till mig, storföretagen och PK-människor får behålla det.
Jag kan lyssna på Black Metal och se på Takashi Miike rullar i Jul, jag har ingen som helst anknytning till vad nu Sverige blivit.