Massan är dummare och mer lättledd än man tror. De ifrågasätter inget.
Ursäkta frågan men är du kanske en kvinna...?
Hur som helst så har jag ej fått svar men det kan bero på att jag mejlade 30 anställda samtidigt och det fastnade i deras spamfilter. Eller för att jag använde ordet neger en massa. Hade annars förväntat mig att NÅGON skulle svara. Nästa gång mejlar jag till deras press-adress istället.
En bra start är att kolla på guldäggets hemsida och alla bilder där. Det blir surrealistiskt när man ser alla de mycket vita reklammakarna bredvid de där negerreklambilderna. Man får en känsla av kolonialism.
Det är alltid bra att påpeka den här dubbelmoralen för de godhetssignalerande människorna. "Svarta är inga husdjur man ska visa upp för att visa sig god. De har också känslor."
Nej det fungerar inte så. Det är storförtagen som är bundna av avtal mm som gör att de ska kvotera in negrer tror jag.
Via Instagram fick jag se en reklambild för länsförsäkringar. En familj sitter i en soffa
En neger man med krull som tar sig för pannan
En vit kvinna.
Man ser också de fått en rasblandad unge med negerkrull.
Texten lyder:
"Livet är som vanligt.
Det förändras
Vi hjälper dig till en trygg husaffär."
det är så övertydligt att man ska tolka rätt laddade nyckelord. Tillsammans med den vidriga stagade bilden av den mörka mannens avkomma med den ljusa tjejen i vardagsrummets soffa:
Normalt = att vita kvinnor ska bli avelskossor åt mörka män. Det nya svarta.
Förändras = nya tider. Det är normalt med rasblandade familjer, och nu behöver vi flytta igen eftersom negern inte kan kontrollera sig (däremot sin stackars kvinna)
Så nu kommer den oväntade graviditeten.
Det behövs flyttas
IKEA-reklam där kvinnan låtsas sova när mannen kommer in med frukost på sängen. Gissa kulören på skådespelarna. Ja exakt, vit kvinna och svart man. Det hade inte varit hälften så irriterande om det hade varit två svarta personer eller i alla fall en svart kvinna och en vit man som omväxling. Nu känns det bara väldigt utstuderat och propagerande.
Via Instagram fick jag se en reklambild för länsförsäkringar. En familj sitter i en soffa
En neger man med krull som tar sig för pannan
En vit kvinna.
Man ser också de fått en rasblandad unge med negerkrull.
Texten lyder:
"Livet är som vanligt.
Det förändras
Vi hjälper dig till en trygg husaffär."
det är så övertydligt att man ska tolka rätt laddade nyckelord. Tillsammans med den vidriga stagade bilden av den mörka mannens avkomma med den ljusa tjejen i vardagsrummets soffa:
Normalt = att vita kvinnor ska bli avelskossor åt mörka män. Det nya svarta.
Förändras = nya tider. Det är normalt med rasblandade familjer, och nu behöver vi flytta igen eftersom negern inte kan kontrollera sig (däremot sin stackars kvinna)
Så nu kommer den oväntade graviditeten.
Det behövs flyttas
Är det förspelet till den gräsliga "maxaaaat"-reklamen?
Länsförsäkringar går all in på rasblandning. De borde ta fram en "singelmorsa-med-adhdmulattbarn-och-frånvarande-faders-försäkring".
Edit: Den var visst från Trygg hansa. Bägge ska bojkottas hur som helst.
Senast redigerad av Readyfreddie 2019-03-10 kl. 16:19.
ATG har kört reklam för sin nya spel på fotboll i anslutning till spelhörnan i matvarubutiken där jag handlar. Typ helfigurer i papp av en fotbollsspelare - av vad som ser ut att vara indisk ursprung. Det sticker ut eftersom Indien/Pakistan/Bangladesh kanske är den enda region i världen som utmärker sig genom att INTE ha någon representation alls att tala om i fotbollssammanhang. Helt bisarrt val.
Har också lagt märke till reklamen med negern som ska bjuda sin vita kvinna i sängen på frukost. Man vet att de brukar knulla varandra.
I någon annan reklamsnutt just nu sitter två barn bredvid varandra. Flickan som är vit och har snaggat hår lägger armen om pojken, som givetvis är neger.
Är också duktigt jävla trött på Trygg Hansa och deras reklam med en negerbebis som ligger i en barnsäng och en vit kvinna (hon syns inte men man kan anta det på hennes röst) säger "Tänk att han ska bo här hos oss nu, MAXAAAAAAT!"
Uppenbarligen är det ingen rasblandning utan en adoption.
globalisterna kanske gillar det bättre med tanke på att deras högsta önskemål är att vita kvinnor inte ska föda några barn alls, men om de gör det ska de föda rasblandade barn, helst med negrer.