Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Du är tyvärr så sanslöst blåst så jag gnisslar tänder. Jag drar inte alla neger över en kam. Jag säger att neger invandring leder till kaos. Varför vill du inte flytta till Lagos eller Dar el Salam? Är det för att du drar alla invånare där "över en kam"? Anledningen till att du inte vill bo i Dar el Salam är att det är en otrevlig miljö att bo i. Anledningen till att det är otrevligt att bo där är att där bor kaotiska männsikor som skapar en otrevlig miljö. Om du tar hit dem så blir blir det kaos här också. Männsikor här vill leva organiserat utan allt skräp kaos och våld som negrer och araber för med sig, fatta det.
Flytta dit prova bo där va fan är det som hindrar dig, är du fördomsfull, eller?
Prova i verkligheten att bo i ett negerland istället för att sitta i ditt jävla vita rasrena radhusområde och fantisera om exotiska negrer och hur precis lika de är oss.
Herregud, vad arg du blev då. Lugna ner dig!
Du säger ju att negrer hör hemma i djungeln! Vilka menar du då? Eller, låt mig omformulera: Vilka "negrer" är ok enligt dig? Vilken typ av "negrer" kan du tänka dig att umgås med?
Jag skulle nog dra mig för att flytta till afrika, där har du helt rätt i. Jag skulle nog ha svårt för att leva där, både kulturellt och levnadsstandardsmässigt. Sen är jag självklart ingen förespråkare för kriminalitet. Jag ogillar människor som beter sig dåligt, oavsett vilken hudfärg de har. Jag tycker om att leva i trygga sverige, och har än så länge blivit beskonad från våld och det kaos du pratar om.
Jag säger inte att invandringen enbart är positivt, jag säger bara att man inte kan döma en människa utifrån hennes urprung och utseende.