2008-02-12, 20:09
Medlem
CitySoundtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75

Fast nu blev jag osäker om det är arla-reklamen.

Du kanske menar den pågående Coop annonseringen. Det är nog den enda film jag också kan komma på som har en svart man i också.
Citera
2008-02-12, 20:17
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Har ni sett reklamen där Heidi Klum kör samma bil som sin negerhane? Jag ser den i samma stund som jag skriver. Det är vidrigt och onaturligt att en skönhet som Heidi skulle få för sig att gifta sig med en neger, det är extra otäckt att de försöker tjäna pengar på deras vissna förhållande.

Glömmer aldrig när min mamma spontant utbrast vid åsynen av Seal: "men vad ful han är,han ser ju ut som en apa".
Citera
2008-02-12, 20:19
Medlem
SamBams avatar
Från Finland.

Spelet som negrer aldrig tröttnar på.
http://personal.inet.fi/taide/viitasusi/images/kolo2.jpg

Skokräm.
http://img255.imageshack.us/img255/2213/nigrolinlq9.jpg

Reklam för målarfärg.
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/8160.jpg
Citera
2008-02-12, 20:47
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronnie10
Vet inte om det har avhandlats, men har ni tänkt på att de flesta negrerna är sådana som jag själv kallar för jamaica-negrer. De ser inte sådär apiga ut, är lite mer bruna än svarta och har ofta lite längre hår eller någon sorts dreadlocks/flätor. Tänk typ Lenny Kravitz eller Bob Marley.

Hyfsat exempel på vad jag menar:
http://www.thanksforthemusic.com/events/images2/fn0412.jpg

Är detta för att vi har så få sådana i Sverige och därför inte har några dåliga associationer?
Dessutom, förknippar inte vi svenskar sådana med sol, bad, reggae och en allmänt härlig avslappnad (pårökt? ) attityd? Jag tror att dessa negrer fångar min uppmärksamhet bättre än ett anonymt "ariskt" ansikte.

Das ist ganz korrekt!
Citera
2008-02-12, 21:46
Medlem
oppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Glömmer aldrig när min mamma spontant utbrast vid åsynen av Seal: "men vad ful han är,han ser ju ut som en apa".

din mamma verkar vara en mycket otrevlig människa. Hoppas hon får samma sjukdom som seal där man får en massa ärr i ansiktet.
Citera
2008-02-13, 16:31
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opper
din mamma verkar vara en mycket otrevlig människa. Hoppas hon får samma sjukdom som seal där man får en massa ärr i ansiktet.

Den sjukdomen drabbar ju bara negrer..
Citera
2008-02-13, 17:17
Medlem
oppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Den sjukdomen drabbar ju bara negrer..

Det är fortfarande inte trevligt att drabbas utav den...
Citera
2008-02-13, 17:44
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Reklam för målarfärg.
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/8160.jpg

Citera
2008-02-13, 19:16
Medlem
Grim_Reapers avatar
Hoppas att negrer kommer och knullar (inte våldtar, men ni kan ju alltid dra något fyndigt skämt om att negrer inte får knulla såvida det inte är våldtäkt) alla era kvinnliga bekanta så att de trycker fram några riktiga negerungar som i sin tur kan knulla era ungar. Folk här är så jävla töntiga att man bara vill spy, visst är det fjantigt att kvotera in folk men i reklamer är det väl knappast ett problem såvida man inte tar det lika långt som i USA (en vit, en neger, en asiat och en kvinna i varje reklam). Att ni inte vill köpa en VW Tiguan efter att ha sett Seal köra en är knappast något problem då era skabbiga, rasistiska svennebananarslen ändå inte lär ha råd med en bil i +250 000 kr-klassen.
Citera
2008-02-13, 19:33
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Hoppas att negrer kommer och knullar (inte våldtar, men ni kan ju alltid dra något fyndigt skämt om att negrer inte får knulla såvida det inte är våldtäkt) alla era kvinnliga bekanta så att de trycker fram några riktiga negerungar som i sin tur kan knulla era ungar. Folk här är så jävla töntiga att man bara vill spy, visst är det fjantigt att kvotera in folk men i reklamer är det väl knappast ett problem såvida man inte tar det lika långt som i USA (en vit, en neger, en asiat och en kvinna i varje reklam). Att ni inte vill köpa en VW Tiguan efter att ha sett Seal köra en är knappast något problem då era skabbiga, rasistiska svennebananarslen ändå inte lär ha råd med en bil i +250 000 kr-klassen.

Nu tycker jag att du spyr ur dig lite väl mycket förutfattade meningar angående svenskar...
Citera
2008-02-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Bananer är det väl ändå negrer som gillar?
Citera
2008-02-13, 19:57
Medlem
Grim_Reapers avatar
Det kanske är därför de försöker infiltrera DINA REKLAMFILMER?!

Åh bevare mig, vi har fått ett svar på alla våra frågor! Fantastiskt INT3L!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in