Har ni sett reklamen där Heidi Klum kör samma bil som sin negerhane? Jag ser den i samma stund som jag skriver. Det är vidrigt och onaturligt att en skönhet som Heidi skulle få för sig att gifta sig med en neger, det är extra otäckt att de försöker tjäna pengar på deras vissna förhållande.
Glömmer aldrig när min mamma spontant utbrast vid åsynen av Seal: "men vad ful han är,han ser ju ut som en apa".
Vet inte om det har avhandlats, men har ni tänkt på att de flesta negrerna är sådana som jag själv kallar för jamaica-negrer. De ser inte sådär apiga ut, är lite mer bruna än svarta och har ofta lite längre hår eller någon sorts dreadlocks/flätor. Tänk typ Lenny Kravitz eller Bob Marley.
Är detta för att vi har så få sådana i Sverige och därför inte har några dåliga associationer?
Dessutom, förknippar inte vi svenskar sådana med sol, bad, reggae och en allmänt härlig avslappnad (pårökt? ) attityd? Jag tror att dessa negrer fångar min uppmärksamhet bättre än ett anonymt "ariskt" ansikte.
Hoppas att negrer kommer och knullar (inte våldtar, men ni kan ju alltid dra något fyndigt skämt om att negrer inte får knulla såvida det inte är våldtäkt) alla era kvinnliga bekanta så att de trycker fram några riktiga negerungar som i sin tur kan knulla era ungar. Folk här är så jävla töntiga att man bara vill spy, visst är det fjantigt att kvotera in folk men i reklamer är det väl knappast ett problem såvida man inte tar det lika långt som i USA (en vit, en neger, en asiat och en kvinna i varje reklam). Att ni inte vill köpa en VW Tiguan efter att ha sett Seal köra en är knappast något problem då era skabbiga, rasistiska svennebananarslen ändå inte lär ha råd med en bil i +250 000 kr-klassen.
Hoppas att negrer kommer och knullar (inte våldtar, men ni kan ju alltid dra något fyndigt skämt om att negrer inte får knulla såvida det inte är våldtäkt) alla era kvinnliga bekanta så att de trycker fram några riktiga negerungar som i sin tur kan knulla era ungar. Folk här är så jävla töntiga att man bara vill spy, visst är det fjantigt att kvotera in folk men i reklamer är det väl knappast ett problem såvida man inte tar det lika långt som i USA (en vit, en neger, en asiat och en kvinna i varje reklam). Att ni inte vill köpa en VW Tiguan efter att ha sett Seal köra en är knappast något problem då era skabbiga, rasistiska svennebananarslen ändå inte lär ha råd med en bil i +250 000 kr-klassen.
Nu tycker jag att du spyr ur dig lite väl mycket förutfattade meningar angående svenskar...