Jag beställde kassettband av honom i slutet på 80-talet. I annonsen stod att man får en bonus om man beställer direkt. Bonusen var en affisch på honom när han satt och sket på ett utedass. Samt 200 klistermärken med texten "Kuken står"
Jag beställde kassettband av honom i slutet på 80-talet. I annonsen stod att man får en bonus om man beställer direkt. Bonusen var en affisch på honom när han satt och sket på ett utedass. Samt 200 klistermärken med texten "Kuken står"
Skulle behöva hjälp med att hitta en låt som jag hörde för säkert 10 år sedan sist.
Har för mig att den hette Böga min bror. Precis innan, eller om det var under gitarrsolot i låten så gapar Eddie "Det är min bror som spelar solo på kuuken!!".
Farsan hade denna inspelad på en kassett som nu givetvis är försvunnen. Har letat som en jävla dåre efter denna låten men inte hittat ett smack.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!