2011-01-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Det är bara och ladda ner en profile från honorbuddy forumet som är i den levelen som du är, tex jag använder 1-60 Horde Kalimdor New World, och grindar när jag inte är i instance.
Jahaaa tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Jag har ett problem med IB, förut så behövde jag inte ladda en profil när jag skulle köra IB utan det flöt på bra direkt, men nu så behöver jag ladda en profil och valde AB bara för att och då vägrar boten flytta på sig i början

Så är det någon speciell profil man ska ha för varje instance eller? Någon som har/haft samma problem?
Har senaste versionen från WC, har 3 filer och en mapp i mappen "Bots"
Jag har samma problem Ska prova det som krukmarkarn sa. Kommer snart och uppdaterar
2011-01-05, 22:36
Medlem
Det verkar funka nu. Dock tycker jag att boten följer efter gruppen väldigt dåligt
2011-01-05, 22:37
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Jag har ett problem med IB, förut så behövde jag inte ladda en profil när jag skulle köra IB utan det flöt på bra direkt, men nu så behöver jag ladda en profil och valde AB bara för att och då vägrar boten flytta på sig i början

Så är det någon speciell profil man ska ha för varje instance eller? Någon som har/haft samma problem?
Har senaste versionen från WC, har 3 filer och en mapp i mappen "Bots"

Innan har jag inte heller behövt ladda en profil, men nu så laddade jag en random leveling profil och så funkade det
2011-01-05, 22:46
Medlem
Citat:
Innan har jag inte heller behövt ladda en profil, men nu så laddade jag en random
leveling profil och så funkade det

Får väl testa det då, gick inte med AB dock.
2011-01-05, 22:54
Medlem
Oj jag såg nu att det var för att jag starta botten lite väl tidligt. Men han märker ju inte när han blir line of sightad :s

Någon som vet hur man får den att auto specca?
Senast redigerad av Kvasten 2011-01-05 kl. 23:38.
2011-01-06, 00:02
Medlem
Lundens avatar
Någon som vet hur man gör så ens shaman inte överanvänder Healing Surge i instanser? Vore även trevligt att veta hur man får den att inte dpsa som healer...
2011-01-06, 00:09
Medlem
DioPerdonas avatar
fan va irriterande detta är: Not in game or Me == null
2011-01-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
fan va irriterande detta är: Not in game or Me == null
InstanceBuddy?
2011-01-06, 00:24
Bannlyst
Citat:
Får väl testa det då, gick inte med AB dock.
Vilken instance är det?

I dessa instancer rör sig inte min bot: Achindoun instancerna, Azjul Nerub & old kingdom. Vad jag vet om iallafall
2011-01-06, 00:24
Medlem
DioPerdonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
InstanceBuddy?

Aa så jävla irriterande när man ska botta natt å detta händer vilket gör att man måste starta om botten :s

Btw.. Någon som vet var man ställer in vilka items den ska maila och sälja?
2011-01-06, 00:31
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Oj jag såg nu att det var för att jag starta botten lite väl tidligt. Men han märker ju inte när han blir line of sightad :s

Någon som vet hur man får den att auto specca?

Bäst att ladda ner addons att göra det istället.

Förresten alla! För er som använder win7 så prova att starta BÅDE bottet och WoW som admin, nu funkar hela bottet felfritt!
2011-01-06, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Någon som vet hur man gör så ens shaman inte överanvänder Healing Surge i instanser? Vore även trevligt att veta hur man får den att inte dpsa som healer...

Om du har ShamWOW så ska du kunna välja "Healing only" under raf/instances om jag minns rätt..

Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Vilken instance är det?

I dessa instancer rör sig inte min bot: Achindoun instancerna, Azjul Nerub & old kingdom. Vad jag vet om iallafall

UK, har fungerar perfekt tidigare i UK, Old K och Nexus men inte nu

Citat:
Bäst att ladda ner addons att göra det istället.

Förresten alla! För er som använder win7 så prova att starta BÅDE bottet och WoW som admin, nu funkar hela bottet felfritt!

Har testat med båda som admin men den rör sig i alla fall inte i dungeons..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in