2011-01-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Tropikhoe du borde ju veta Mr. Gandalf inom botting. Var är smartast att herba/mina? Jag är i mount hyjal just nu och visst, jag tjänar gott om pengar, men jag skulle tro att det finns något bättre ställe där man tjänar mera?

Tyvärr Kvasten! Är inte ens 85
Har rafat med en kompis och lvlat 7 gubbar till 60 än så länge, blir nog att fortsätta på min shaman som just nu är 71 och ta henne till 85 och lira vidare, bra mycket roligare än alla andra klasser!

Hur mycket tjänar du just nu i timmen?

Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Fan, så läste man fel

Haha
2011-01-03, 17:19
Bannlyst
Tropikhoe!

Bottar du när du rafar eller kör du själv? Är sjukt sugen på att RAFa upp några gubbar till 60, men polaren orkar inte utan han vill bara köra typ 1-2 till.

Sedan dra upp 1-2 till 85, skaffa 500.000g typ och sälja accountet

Om du nu BotRAFar, PMa mig om lite bra info om du vill
2011-01-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Tropikhoe!

Bottar du när du rafar eller kör du själv? Är sjukt sugen på att RAFa upp några gubbar till 60, men polaren orkar inte utan han vill bara köra typ 1-2 till.

Sedan dra upp 1-2 till 85, skaffa 500.000g typ och sälja accountet

Om du nu BotRAFar, PMa mig om lite bra info om du vill

Kör själv med en random..
Han har mitt account han kör på, och kommer få det ifall han tänker fortsätta..
Men testade rafbota med mig själv gick väl så där, hade version med mycket buggande som gjorde att den inte gick och ressade korrekt, men helt generellt så fungerade det okej och gäller att bara ha grind på då, och välja en bra profil som inte pullar 6 mobs bara för man är i group.

Testade med questing men fungerade inte bra, fick tag på 12 items före min gubbe och min gubbe skulle dra och lämna in medan alten inte hade hälften och följde med leadern så sket i det och började grinda cirka 1-35 utan problem..
2011-01-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Tyvärr Kvasten! Är inte ens 85
Har rafat med en kompis och lvlat 7 gubbar till 60 än så länge, blir nog att fortsätta på min shaman som just nu är 71 och ta henne till 85 och lira vidare, bra mycket roligare än alla andra klasser!

Hur mycket tjänar du just nu i timmen?

Haha
Jag tror väll det är runt 1000-1500g i timmen. Sedan måste det ju säljas också
2011-01-03, 18:59
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitryssn
Dragit upp 3 chars till 85. Herb och mine till max. Bottat ihop full pvp gear. Jag skulle säga att den är något att ha.

Edit: Runt 100 k i guld.

Och den är säker att använda inte banns etc?
2011-01-03, 19:07
Medlem
Citat:
Sluta skriva skit är du snäll..

Du kan vara en jävla skit.
2011-01-03, 19:13
Medlem
Typemynames avatar
Så hur mycket har ni grabbar tjänat sen cata launch då?
2011-01-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Jag tror väll det är runt 1000-1500g i timmen. Sedan måste det ju säljas också

Det är ju inte illa ju, bara att fortsätta bota!

Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Och den är säker att använda inte banns etc?

Det kan ingen svara på, men de flesta större botar är ganska säkra som det ser ut just nu..

Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Du kan vara en jävla skit.

Aww vart du ledsen för att din värdelösa skit post är helt jävla värdelös?
2011-01-03, 19:20
Medlem
DioPerdonas avatar
Någon som botar huntar med HB och vet hur man gör så att botten inte försöker ressurecta petten när man själv dött utan använer visselpippan?
2011-01-03, 19:40
Medlem
Awwents avatar
Jag håller på att köra upp en hunter på en polares realm och det går bra än så länge! I stort sett inte gjort någonting förutom att skaffa mount och sälja lite skit på AH, redan fått ihop 100g och är bara level 27 (kanske 100g till i bags just nu!). Detta är som ett litet experiment för mig, vill se hur bra det går att botta upp en gubbe från 1-85 utan att göra något själv. I 85 tänkte jag mest köra PvP med min polare, hoppas jag kan göra det relativt snart! Förresten vill jag tillägga att jag tycker att ni som laddar ner Honorbuddy, Gatherbuddy och så vidare är patetiska - de som jobbar på projektet lägger ner massor av tid på att det ska fungera och det är ju faktiskt den bästa botten just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
Någon som botar huntar med HB och vet hur man gör så att botten inte försöker ressurecta petten när man själv dött utan använer visselpippan?
Jag använder fpsware's hunter CC och det fungerar perfekt & använder visselpipan, testa det!
2011-01-03, 19:59
Medlem
Citat:

Aww vart du ledsen för att din värdelösa skit post är helt jävla värdelös?

Du din lilla spjuver verkar inte ha mycket att tillföra denna tråd. pys iväg lillen
2011-01-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Du din lilla spjuver verkar inte ha mycket att tillföra denna tråd. pys iväg lillen

Med tanke på att större delen utav mina inlägg är gjorda i den här tråden så antar att jag har tillfört mer än vad du har och kommer göra..

Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona

Har samma problem ibland >.< och kör med FPSWare också.
Senast redigerad av Tropikhoe 2011-01-03 kl. 20:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in