2011-02-03, 02:53
Medlem
framochtillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
Njae det är väl ganska dyrt för en bot som inte gör lika mycket som andra? Är inte särskilt insatt i priserna på de bättre botsen som finns där ute heller.

OT: Enda sättet att bli vip på warcraftcheating.com är att donera eller?
Tycker alltid illa om sidor som försöker på något vis skapa en community runt att betala för crackade releaser, inte direkt warez tänket man är van vid. Känns som det då är bättre och betala direkt till källan och slippa problem med CCs etc (som förra wc.com releasen hade).

Om man vill ha en gratis bot finns det en del alternativ som är ok, problemet med de jag testat är att de inte använder CTM så det ser väldigt skakigt ut, sätter någon follow på en då är det kört, inte en chans man inte blir rapporterad.
2011-02-03, 07:42
Medlem
Jag tycker det är ironskt att en moderator på wccheat argumenterade med argumentet att hb borde vara en "free-scourse" etc. sen så släpper de senaste HB till vip bara. Inte för att de spelar någon roll för mig ;-)
2011-02-03, 11:31
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Funkar det att köra WC Gatherbuddy 1.7.5.6? Provade lite nu men gubben rör sig inte ingenting när jag startar. Får prova mer imorgon när man sovit lite.

Se till att ha ClickToMove, din Action-bar rätt inställd (Rätt spells på rätt ställe osv), och att välja en profil i Gatherbuddy. Då bör det funka.
2011-02-03, 14:09
Medlem
DioPerdonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Jag tycker det är ironskt att en moderator på wccheat argumenterade med argumentet att hb borde vara en "free-scourse" etc. sen så släpper de senaste HB till vip bara. Inte för att de spelar någon roll för mig ;-)

Det är inte gratis att ha en hemsida, dom måste ju få pengarna någonstans ifrån och tycker man $5 är för mycket så är det ingenting jämfört med 80 euro vad botten kostar.
2011-02-03, 14:30
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
Det är inte gratis att ha en hemsida, dom måste ju få pengarna någonstans ifrån och tycker man $5 är för mycket så är det ingenting jämfört med 80 euro vad botten kostar.
+ de jobb som de lägger ner på att cracka programmet osv, tycker dom definitivt är värda pengarna.
2011-02-03, 17:33
Medlem
Klart de kostar något att ha en hemsida o så, men som de sa själva så borde HB vara "gratis". Mkt dubbelmoral imo
2011-02-03, 17:41
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Klart de kostar något att ha en hemsida o så, men som de sa själva så borde HB vara "gratis". Mkt dubbelmoral imo
Det är ju gratis, bara att vanliga medlemmar behöver vänta lite längre än de som stöttar hemsidan.
2011-02-04, 10:07
Medlem
framochtillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Det är ju gratis, bara att vanliga medlemmar behöver vänta lite längre än de som stöttar hemsidan.
Det är väl lite olika sätt att se på det, jag tycker produkten bör uppmuntra att man donerar istället för att donationen ska uppmuntra produkten.

Sen är jag väl lite cynisk då jag ser många forum där de blir attackerade, säger att de inte vill ha donationer och sen vecka senare säger sidan går ner om de inte får pengar.... Jaja, känns lite off-topic nu.
2011-02-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framochtillbaka
Det är väl lite olika sätt att se på det, jag tycker produkten bör uppmuntra att man donerar istället för att donationen ska uppmuntra produkten.

Sen är jag väl lite cynisk då jag ser många forum där de blir attackerade, säger att de inte vill ha donationer och sen vecka senare säger sidan går ner om de inte får pengar.... Jaja, känns lite off-topic nu.
Mm, jag har donerat förut till dem fast de bytte ju hemsida konstant så man var tvungen att göra det igen o igen etc...
2011-02-04, 10:29
Medlem
Finns en fråga som jag behöver hjälp med som jag inte har hittat mycket svar på i tråden. Vet någon en bra sida/företag/knep att sälja sitt WoW Guld? PMa mig tack, skulle betyda guld! ( Fyndigt)

Tackar!
2011-02-04, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crim2
Finns en fråga som jag behöver hjälp med som jag inte har hittat mycket svar på i tråden. Vet någon en bra sida/företag/knep att sälja sitt WoW Guld? PMa mig tack, skulle betyda guld! ( Fyndigt)

Tackar!

Undrar samma sak!

Gött att tjäna pengar
2011-02-04, 11:07
Medlem
"glider" (mmoglider.com) är troligtvis tillbaka inom en snar framtiden. "jippie"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in