2010-12-20, 17:07
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Ja varför inte anser jag dock..
Du har större chans att få boten snabbare efter ny patch, inte alltid High6 har tid att cracka boten, eller han inte lyckas utan att dra med sig buggarna, sen så underlättar det ifall man får errors som man kan posta på deras forum.
Pratades om att det stod i erroret ifall det var crackad eller ej, som Pirox hade gjort med sin bot, keylogger ifall den crackas..
Så du menar att den crackade versionen av Pirox har en keylogger som säts igång när man använder den?
2010-12-20, 17:15
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Så du menar att den crackade versionen av Pirox har en keylogger som säts igång när man använder den?

Keylogger och keylogger, men den crackade versionen av Pirox kontaktade även den Pirox server, när servern såg att det var en crackad version så tog den ditt användarnamn och lösenord till WoW från autologin / relog funktionen..
2010-12-20, 17:19
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Keylogger och keylogger, men den crackade versionen av Pirox kontaktade även den Pirox server, när servern såg att det var en crackad version så tog den ditt användarnamn och lösenord till WoW från autologin / relog funktionen..
Och jag som sa åt min polare att den boten var säker -.-
2010-12-20, 17:31
Medlem
Citat:
Och jag som sa åt min polare att den boten var säker -.-

Thats the life!
Bara att formatera och byta lösenord och namn om man vill vara på den säkra sidan, men som Zxq skrev så tar den bara ifall du har relog/auto login funktion vilket jag aldrig rekommenderar, vare sig man har köpt boten eller inte.
2010-12-20, 19:51
Bannlyst
Flyter den senaste versionen av HB (den som kom ut idag av High6) på? Eller stannar den eller buggar? Något jag behöver veta i förväg? Brukar hålla koll men kul att veta vad man sätter tänderna i.
2010-12-20, 20:23
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Flyter den senaste versionen av HB (den som kom ut idag av High6) på? Eller stannar den eller buggar? Något jag behöver veta i förväg? Brukar hålla koll men kul att veta vad man sätter tänderna i.
Den har inte buggat för mig än och i bugfixes står det att han har fixat så att den inte ska stanna så mycket längre.
2010-12-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666

Fungerar prima för mig! Har dualbotat i cirka 50 minuter nu utan problem!
2010-12-20, 20:56
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Fungerar prima för mig! Har dualbotat i cirka 50 minuter nu utan problem!
Betalar du för båda accounten? Vad gör du med guldet du farmar ihop?
2010-12-20, 21:20
Medlem
Citat:
Betalar du för båda accounten? Vad gör du med guldet du farmar ihop?

Kör Raf 1-60 just nu, jag betalar för båda accounten, och all guild jag får under tiden den grindar går åt att skilla enchanting och tailoring.
2010-12-20, 21:35
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Kör Raf 1-60 just nu, jag betalar för båda accounten, och all guild jag får under tiden den grindar går åt att skilla enchanting och tailoring.
Vad hade du tänkt göra med det andra accet efter 60?
2010-12-20, 21:51
Medlem
Citat:
Vad hade du tänkt göra med det andra accet efter 60?

Troligen så får en kompis det som har slutat, men ska kanske börja, eller så fyller jag på med gamecard och låter den bota pretbc skit.
2010-12-20, 22:50
Bannlyst
Excuse my french, men var nog den mest värdelösa crack jag någonsin har haft att göra med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in