Citat:
Ursprungligen postat av Arghaj
Är det lika bra? PiroxBot verkar ju helt suverän!
Jag har kört med Pirox till och från i två år nu ungefär, när man väl har lärt sig hur programmet funkar är det inte så jävla knepigt faktiskt.
När man startar första gången med en ny klass som man inte bottat innan får man lägga ner en liten stund på att konfigurera klassen, men det finns bra set-ups på forumet som det i princip bara är att kopiera och klistra in. Efter det är det bara att välja profil och trycka på play.
Har även testat GB och HB och varit skitnöjd med den, känns dock som att karaktären rör sig lite smidigare med dessa, vilket är positivt. Sen är ju Quest-mode ett megastort plus!
Just i skrivande stund farmar min char runt med Pirox, och det är den jag kör med för tillfället då jag får lustiga errors när jag ska köra HB.
Pirox är väl för övrigt inte så dyrt som 500:-? I vilket fall som helst kan det vara värt den extra tiden det tar att lära sig Pirox, jag är skitnöjd med den och skaparna släpper updates hela tiden och det har börjat trilla in en del Cata-profiler redan på forumet