2010-11-24, 18:33
Medlem
Inte värt imo att börja botta från ruta 1 nu när cata släpps snart.
2010-11-24, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy

Nja, beror på hur fattig man är. Har man över 100k så kan man vänta, under 20k? - Kör på!
Man får lätt ihop 2k/16 hrs, 2k/dygn alltså inte så dåligt om man är skitfattig. Veinsen kommer att vara campade till helvete de första två veckorna efter cata release..
2010-11-24, 19:12
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Jag tog hjälp av deras forum

jag med, man kanske ska passa sig med vad man skriver när t.ex. vanliga HB är nere och cracken funkar som det var/är nu
2010-11-24, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy

Varför skulle det inte vara värt det att börja botta nu?
2010-11-24, 21:20
Bannlyst
Kommer ju vara banwaves nu i 2-3 veckor framåt, så man borde ju ligga lågt med bottandet
2010-11-24, 21:22
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Kommer ju vara banwaves nu i 2-3 veckor framåt, så man borde ju ligga lågt med bottandet

Och detta baserar du på?
2010-11-24, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Och detta baserar du på?
Att det har varit det dom vid de andra expansionerna?
2010-11-24, 21:28
Medlem
Citat:
Att det har varit det dom vid de andra expansionerna?

Ignorera honom, snart ber väl han om en källa från Blizzard om det..
2010-11-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubic
Jag har kollat runt lite och det känns som att pirox är det rimligaste alternativet till Honorbuddy. Har du testat det? Och i så fall vilken är att föredra?

Pirox är grov. Är du villig att lägga ner lite tid kan du göra precis ALLT med den, den är inte "sämre" på någonting, det är bara svårare att göra ordentliga profiler till vissa syften. Om du av nån anledning vill farma dungeons, vilket känns hyfsat osäkert imo, så välj en annan bot. Annars är pirox the shit.

Jag är nöjd användare sedan 2 år tillbaka, aldrig ens fått en varning av blizzard, och jag har bottat rätt hårt. Enda anledningen att man skulle bli bannad med pirox som det ser ut idag är att botta där det är high-traffic 24 timmar om dygnet i flera, flera dagar. Och idag har dom till och med ett relog system som förhindrar en att göra något så dumt, med hjälp av det kan du vara borta från datorn i en månad och komma tillbaka med en helvetes massa prylar och cash i banken. Toppbetyg helt enkelt.
2010-11-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaedjedivisionen
Pirox är grov. Är du villig att lägga ner lite tid kan du göra precis ALLT med den, den är inte "sämre" på någonting, det är bara svårare att göra ordentliga profiler till vissa syften. Om du av nån anledning vill farma dungeons, vilket känns hyfsat osäkert imo, så välj en annan bot. Annars är pirox the shit.

Jag är nöjd användare sedan 2 år tillbaka, aldrig ens fått en varning av blizzard, och jag har bottat rätt hårt. Enda anledningen att man skulle bli bannad med pirox som det ser ut idag är att botta där det är high-traffic 24 timmar om dygnet i flera, flera dagar. Och idag har dom till och med ett relog system som förhindrar en att göra något så dumt, med hjälp av det kan du vara borta från datorn i en månad och komma tillbaka med en helvetes massa prylar och cash i banken. Toppbetyg helt enkelt.

Köpte basic pirox för ett tag sedan , ganska missnöjd ... efter ett tag lyckades jag få den att grinda , men knappast lika bra som honorbuddy :/.
fast ska nog börja använda den igen nu när honorbuddy inte är patchat
edit: det är nog ganska långsökt att vilja ha refund efter 1 månad man har köpt den eller ?
Senast redigerad av Kazeus 2010-11-24 kl. 21:50.
2010-11-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus

Köpte basic pirox för ett tag sedan , ganska missnöjd ... efter ett tag lyckades jag få den att grinda , men knappast lika bra som honorbuddy :/.
fast ska nog börja använda den igen nu när honorbuddy inte är patchat
edit: det är nog ganska långsökt att vilja ha refund efter 1 månad man har köpt den eller ?

Vafan, har dom 1 månads refund så är det bara att 'refunda' lol, speciellt om du inte är nöjd.
2010-11-24, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Ignorera honom, snart ber väl han om en källa från Blizzard om det..
Eller så säger vi att vi ljög om banwaves! Så bottar han och blir bannad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in