Citat:
Ursprungligen postat av Friendslayer
Funderar på att skaffa Gatherbuddy och är inte särskilt updaterad på hur det funkar.
Är det någon direkt skillnad på lifetime och de andra när det gäller mounts etc?
Eller är bara skillnaden med lifetime att man kan köra programmet på flera accounts samtidigt?
Är det någon skillnad på Honorbuddy och gatherbuddy?
Ingen skillnad, HB ingår när du köper GB lifetime och du kan ha tre sessions på, två GB och en HB, eller tre HB, en GB och två HB om du vill..
HB lvlar och använder CC som GB inte gör, den är gjord för att farma proffesions och kan även använda flying mount, sen så använder den tre specifica knappar som trycks in varje sekund, var trejde och var sjunde ifall jag minns rätt, då behöver man macro ifall man vill att den ska använda attacker bättre, så var det i alla fall, inte kört med GB på 4-5 månader vid någon 80 zon, bara low lvl där auto attack är tillräckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av gameness
Vilka plugins är bäst till HB? Vilka använder ni?
Använder de som följer med, men avaktiverar bug submitter.
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
Grymt att bots fortfarande fungerar, körde glider som en galning i TBC.
Har, till skillnad från de flesta, läst de senaste 40-50 sidorna och vet alltså vilka bottar man använder i olika situationer. Blev medlem på war****che****.com (Varför kan man inte skriva ut hela ordet?

)
När jag gick in på honorbuddys hemsida stod det att de kunde levla från 1-80, men det är väll inte uppdaterat bara? Man måste väll kunna levla till 85 nu!?
Vilka plugins är bra att ha om man nu vill levla med den? Antar att plugins för talents och gear swap är nödvändigt. Men förutom det?
Vi försöker undvika att ens posta hemsidan här för att vi inte vill att vilka idioter som helst ska kunna få tag på boten och komma hit och ställa idiotiska frågor, så att posta länken till boten i PM är ett bättre alternativ, och jag brukar undvika att skicka till 'newfags'..
Sen så lvlar den till 1-85, de har bara inte uppdaterat sin egna sida
Jag använder Zygor Guides när jag lvlar själv, och har så den placerar ut talents automatiskt, så har inget plugin för det, men finns ett plugin som heter auto equip som använder ett item ifall det är bättre än den du har just nu, tyvärr så får man välja specc själv, så om boten och CCn kan byta talents (Dual talents) så kommer den inte byta gear automatiskt.. Från tex Feral till Resto..
Edit : Såg inte att ToGreedy hade svarat, trodde att han hade glömt dig