2008-01-23, 16:40
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Så drygt att inte glider stöder Vista x64. Hade passat fint att använda sin gamla glider till att lvla upp en ny 70 nu när jag skaffat ett nytt konto. Jag får väl göra allt arbete själv då...

Finns fler bots än Glider, undersök Innerspace. Skall fungera under Vista x64 men jag har själv inte testat.
2008-01-23, 17:30
Medlem
Är ju inte utan att man blir lite sugen när man läser...

Men går det att bara köpa nycklar till wow-account eller sitter folk hemma med 4-5 wow-lådor? Vill inte riskera min main som för övrigt också spelar på Mazrigos.

Sen undrar jag om nån kan dra några snabba tips att tänka på om man bara är ute efter att lvla för att undvika ban.. förutom att undvika factions? Eller finns det nån bra sida med tips som nån kan länka till?
2008-01-23, 17:36
Medlem
Emptypocketss avatar
www.mmoglider.com där finns allt du behöver veta för att glida säkert min vän.
2008-01-23, 17:55
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invasion
Är ju inte utan att man blir lite sugen när man läser...

Men går det att bara köpa nycklar till wow-account eller sitter folk hemma med 4-5 wow-lådor? Vill inte riskera min main som för övrigt också spelar på Mazrigos.

Sen undrar jag om nån kan dra några snabba tips att tänka på om man bara är ute efter att lvla för att undvika ban.. förutom att undvika factions? Eller finns det nån bra sida med tips som nån kan länka till?

Do it! fatta du var härligt det är! Jag trodde inte gud fanns men med wowglider så förstod jag Det öppnar nya portar! (inte portar i routen eller så ).

Nej men det är faktis härlit, som jag, tränar kickboxning varje dag (utom idag.. ) Så sätter jag i gång glidern, och nu har jag lvlat från 66-68 med den jävla toppen faktis! jasså du kör Mazrigos? horde eller alliance? =)
2008-01-23, 20:51
Medlem
Behöver ny wownyckel, nån som vet nåt ställe man kan köpa online i sverige?
Och få nyckel direkt alltså.

edit: skit samma, tar en från utanför sverige, under 120:-
Senast redigerad av Shaydeath 2008-01-23 kl. 20:54.
2008-01-23, 21:09
Medlem
Razzaks avatar
Satfläsk! Jag har PvP bottat en del förrut men hade nyss lvlat upp min druid alt och bestämde mig för att köra Pirox för jag orkade inte styra med Glider Elite, körde den princip en dag i sträck för jag hade händerna fulla med annat, hur som helst så fick jag d/c mitt under en AB jag spelade och när jag loggade in så möttes jag av följande:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/bannnnn.JPG

Kollar mailen och finner:

Surt :< men jag tycker fortfarande det var värt det, fick ju ihop lite drygt 26k
2008-01-23, 21:11
Bannlyst
Wow glider (Level bots) blir en garanterad ban.
Av bota (Honor farmer) Är 90% säker.
2008-01-23, 21:20
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzak
Satfläsk! Jag har PvP bottat en del förrut men hade nyss lvlat upp min druid alt och bestämde mig för att köra Pirox för jag orkade inte styra med Glider Elite, körde den princip en dag i sträck för jag hade händerna fulla med annat, hur som helst så fick jag d/c mitt under en AB jag spelade och när jag loggade in så möttes jag av följande:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/bannnnn.JPG

Kollar mailen och finner:

Surt :< men jag tycker fortfarande det var värt det, fick ju ihop lite drygt 26k

Blev du bannad 24h?
2008-01-23, 21:23
Medlem
Razzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyM
Wow glider (Level bots) blir en garanterad ban.
Av bota (Honor farmer) Är 90% säker.

Osäker på vad du försöker förmedla men att Botta BG's ger 1 varning(av 3 möjliga som en vän bittert fick erfara ) + ban á 24h.
Jag har dock hört att reglerna kan komma att ändras, man ska alltså kunna bli bannad på samma sätt som man blir av att använda glider då man bottar BG's, hörde på en podcast att gearen man köpt för 'olaglig' honor ska tas bort från din karaktär. Jag tror bara det kommer tvinga fram mer sofistikerade bots även om många kommer avskräckas.
2008-01-23, 21:24
Medlem
Razzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Blev du bannad 24h?

Korrekt
2008-01-23, 21:25
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzak
Korrekt

Men det är ju inte så farligt igentligen bara 1 dag.. jag blev bannad 3 dagar för att jag skrek på alliance språk (jag var horde) i BG, "N I G G A H" ... och då blev jag bannad . men de kommer nog övervaka dig lite hårdare efter bannen..
2008-01-23, 21:30
Medlem
Razzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Men det är ju inte så farligt igentligen bara 1 dag.. jag blev bannad 3 dagar för att jag skrek på alliance språk (jag var horde) i BG, "N I G G A H" ... och då blev jag bannad . men de kommer nog övervaka dig lite hårdare efter bannen..

Nej 1 dag är inte så farligt det är mest att jag missar en raid som jag gärna deltagit i. Det som stör mig mest är att jag blir lite extra övervakad så jag kan inte dra igång och botta upp en till alt .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in