Citat:
Ursprungligen postat av naboru
pm crack till gatherbuddy plz
Googla som alla andra.
Citat:
Ursprungligen postat av naboru
paths till gatherbuddy vart finner man dem vill ha en till mining &herbing sholazar basin
Lär dig googla för i helvete.
www.buddyforum.de <<<<<<<<--- DÄR
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSoldat
men ditt jävla as bete dig för fan. lönt att idiotförklara folk som frågar efter hjälp
Folk som inte använder sin hjärna ska fan i mig inte botta heller, för allas skull. Han åker inte dit samt vi slipper bli lidande när han gör en QQ tråd om när hans konto bli bannat, trots han inte spenderat en spänn på spelet. Pappas plånbok, right?
Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st
Tråden är väl ändå till för att man ska kunna få tag i boten och fråga efter hjälp, hjälp de som frågar eller var bara tyst.
Man tittar igenom tråden, frågorna är återkommande, "VAR FINNS BOTTEN?!?!:P:P:P:P:P" "VAR FINNS PATHS?!?!?" Läskunnig? Jag och tropikhoe har varit aktiva i denna tråd i månader. Börjar bli jävligt trött på frågor som det finns svar på en fråga bak.
Citat:
Ursprungligen postat av WhitNe
Topikhoe tror han är skaparen och tror han styr denna tråden^^
Han tror också att han äger botten

Nej, han gör inget utav det, men försöker hjälpa folk men det är idioter som er jag citerar som gör både mig och tropikhoe förbannade när frågorna fanns i föregående sida liksom de andra 100 sidorna bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Bara ignorera miffot, Honorbuddy ligger nu ute men tyvär inget crackat ännu. Troligtvis är high6 hemma och sätter eld på tangentbordet just nu

Sätter min ena pungkula på att 80% av de i denna tråd är under 18.