2010-10-23, 15:43
Medlem
flashbacklols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naboru
pm crack till gatherbuddy plz

länken ligger 1-2 sidor bak i tråden =)))))))))))))))))))))))))))))))
2010-10-23, 17:21
Medlem
naborus avatar
paths till gatherbuddy vart finner man dem vill ha en till mining &herbing sholazar basin
2010-10-23, 18:16
Medlem
Citat:
paths till gatherbuddy vart finner man dem vill ha en till mining &herbing sholazar basin

Har du testat att kolla på deras sida eller?

Det här är varför jag inte vill att man ska länka boten i tråden, för idioter som han kommer hit och börjar fråga pantade frågor.
2010-10-23, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe

Det här är varför jag inte vill att man ska länka boten i tråden, för idioter som han kommer hit och börjar fråga pantade frågor.

men ditt jävla as bete dig för fan. lönt att idiotförklara folk som frågar efter hjälp
2010-10-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSoldat
men ditt jävla as bete dig för fan. lönt att idiotförklara folk som frågar efter hjälp

Ja, det är lönt att idiotförklara idioter som frågar efter hjälp direkt, istället för att ta en liten titt på deras forum så hittar men en guide HUR man sätter upp boten, även vart man kan få paths.

Kollar man på dina andra inlägg i den här tråden så förstår jag varför du tar åt dig, du ÄR själv den idioten som inte ens lyckas hitta en download link deras gamla Twitter som jag linkade till

http://codexplosion.com/showthread.php?4790-How-to-setup-Gatherbuddy-Updated Men titta vadj ag hittade åt den handikappade delen i den här tråden, som inte kan kolla runt på deras forum efter en guide! :O
Det är fan magi, jag är ju lika bra som Tobbe trollkarl
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-10-23 kl. 18:44.
2010-10-23, 19:31
Medlem
Zikk3sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe

Tråden är väl ändå till för att man ska kunna få tag i boten och fråga efter hjälp, hjälp de som frågar eller var bara tyst.
2010-10-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st
Tråden är väl ändå till för att man ska kunna få tag i boten och fråga efter hjälp, hjälp de som frågar eller var bara tyst.

Och hjärnan är till för att tänka med? Right?
Sen så är inte tråden skapad för Fragbites medlemmar, som är minderåriga som kommer hit via Google och ställer idiotiska frågor såsom SvenskSoldat, Naboru, Happystyle and so on.

Man ska inte förvänta sig att få allt serverat på ett silverfat utan att förtjäna det, eftersom dessa personer verkar ha svårt för att ens titta på sidan där HB/GB crackas så borde dom inte fråga.
2010-10-23, 19:59
Medlem
Topikhoe tror han är skaparen och tror han styr denna tråden^^

Han tror också att han äger botten
2010-10-23, 20:19
Medlem
Bara ignorera miffot, Honorbuddy ligger nu ute men tyvär inget crackat ännu. Troligtvis är high6 hemma och sätter eld på tangentbordet just nu
2010-10-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhitNe

'
Nej, jag tror inte att jag är skaparen utav tråden, någon måste fan styra och ställa lite i tråden, men när en idiot som dig kommer och länkar till boten så blir det kaos i den här jävla tråden för att fragbites ungar inte kan använda en sökmotor.

Önskar dock att jag ägde boten, inte fan hade jag gått upp halv sex varje vardag för att åka till arbetet.
2010-10-23, 20:25
Medlem
http://codexplosion.com/
2010-10-23, 20:26
Bannlyst
Citat:
pm crack till gatherbuddy plz

Googla som alla andra.

Citat:

Lär dig googla för i helvete. www.buddyforum.de <<<<<<<<--- DÄR

Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSoldat

Folk som inte använder sin hjärna ska fan i mig inte botta heller, för allas skull. Han åker inte dit samt vi slipper bli lidande när han gör en QQ tråd om när hans konto bli bannat, trots han inte spenderat en spänn på spelet. Pappas plånbok, right?

Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st

Man tittar igenom tråden, frågorna är återkommande, "VAR FINNS BOTTEN?!?!:P:P:P:P:P" "VAR FINNS PATHS?!?!?" Läskunnig? Jag och tropikhoe har varit aktiva i denna tråd i månader. Börjar bli jävligt trött på frågor som det finns svar på en fråga bak.

Citat:
Ursprungligen postat av WhitNe

Nej, han gör inget utav det, men försöker hjälpa folk men det är idioter som er jag citerar som gör både mig och tropikhoe förbannade när frågorna fanns i föregående sida liksom de andra 100 sidorna bakåt.

Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Bara ignorera miffot, Honorbuddy ligger nu ute men tyvär inget crackat ännu. Troligtvis är high6 hemma och sätter eld på tangentbordet just nu

Sätter min ena pungkula på att 80% av de i denna tråd är under 18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in