Har aldrig lirat DK innan, funderar på att boota upp en på mina polares server. Vad tror tycker ni? Är DK roligt att spela, har ofta gjort en dk och dragit den till typ 62-65 men tröttnat
Har aldrig lirat DK innan, funderar på att boota upp en på mina polares server. Vad tror tycker ni? Är DK roligt att spela, har ofta gjort en dk och dragit den till typ 62-65 men tröttnat
Jag har aldrig heller lirat DK, vill inte heller för att jag HATAR dks. Så gör inte de för mig skull
Nu har polarn bottat ihop ca 40k guld som han lagt på en guildbank, som jag har en level 1 i. Jag får ta ut hälften guldet men om nu har blir bannad, kommer de bara ta bort mitt guld eller får jag en banhammer också
Jag har aldrig heller lirat DK, vill inte heller för att jag HATAR dks. Så gör inte de för mig skull
Neee exakt, funderar dock på att först dra 80 med min paladin, vilket borde bli imorgon eftermiddag. Sedan dra 20+ med min priest på hans server och testa att boota i AB, har någon testat på det? Är ju CtA
Har ett litet problem.
När jag bottar med HB, i detta fall eternal air profilen.
Den gör inte om crystalized air till eternal air, Samt att den säljer crystalized.
Problem nr 2. (PvP)
När jag pvpar så springer botten till corpse varje gång, Hur kmr det sig?
EDIT: Kom på att den inte joinar que heller.
Vet inte riktigt om detta är rätt tråd men.. Någon som har någon erfarenhet av multiboxing? Jag tänkte multiboxa 5 elemental shamaner på en privatserver. Finns det någon enkel guide någonstans?
Nu har polarn bottat ihop ca 40k guld som han lagt på en guildbank, som jag har en level 1 i. Jag får ta ut hälften guldet men om nu har blir bannad, kommer de bara ta bort mitt guld eller får jag en banhammer också
Guildbank är alltid safe. Alltid en tumregel att följa.